• Zoals ik al in de titel vermeld ben ik op zoek naar wolfpack van La Push story's en naar lovestory's met een van de roedelleden van het pack van La Push!


    Physics is awesome

    Ik vatte het eerst niet, but I get it now.
    Ik zou zeggen: kijk op mijn andere profiel: FilmReel
    Ik ben nu bezig in Word met een Sam Uley verhaal :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Fearful schrijft heel goed, zij heeft Wolfpack stories. En ik heb er zelf ook twee:

    Mythic Symphony ~ Seth Clearwater.

    Story Of Us ~ Jacob Black.


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    Ik zou de story van Painted aanraden: Fearless. Prachtig geschreven, door een fantastische schrijfster en ook nog eens orgineel. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Niemand meer die een leuke story weet met het roedel van La Push of een lovestory met een van de roedelleden van het wolfpack van La Push?


    Physics is awesome

    *denkt na* XxshinexX heeft goede


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Tu sei il mio ossigeno (Jacob Black)

    dat is op dit moment de enige die ik heb,,
    er komt binnen kort weer een hoofdstuk, als ik genoeg tijd heb om hem te typen.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik ga er één beginnen, hij lijkt op Just like an evil fairytale...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    SweetieBelle schreef:
    Ik zou de story van Painted aanraden: Fearless. Prachtig geschreven, door een fantastische schrijfster en ook nog eens orgineel. (:


    Aawh, super bedankt! (krul)


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik heb er heel veel, alleen ik schrijf er aan geen een mee ;$.
    Maar ik ga er denk ik weer aan eentje beginnen :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    The line of eternity | Embry Call
    The Line Of Eternity in het kort:
    Elena Megrown word opgenomen als Cullen om af te kicken van mensenbloed. Ze is halfvampier, en tevens de halfzus van Nahuel. Degene waarvan ze dacht hen te kunnen vertrouwen, zullen uiteindelijk haar eindeloze leventje omgooien in een keuze die liefde, passie en toewijding bedraagt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.