• Die artsen in de ziekenhuizen zien er namelijk zo verschrikkelijk lekker uit. :9~
    Ik was vandaag in het ziekenhuis op de hartafdeling, mijn opa moest namelijk een afspraak daar maken.
    En opeens zie ik twee goden voorbij lopen, de een blond, de ander met zwart haar. (wbw)
    Die ene met het zwarte haar zag dat ik ze aan het nakijken was, en knipoogde naar me. OMFG. Ik wil arts worden! _O_
    Volgens mij had ik echt een hartprobleem op dat moment, mijn hart klopte zo verschrikkelijk snel en hard. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahahahha, geweldig. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Next time, val flauw en stop met ademen. (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    haha lol, op de afdeling waar ik vaak moet komen werkt er ook zo'n goddelijk ding (wbw)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Alleen al daarom? O.o
    Dude, als je mijn plekje wegpikt, vermoord ik je!

    Maar goed, ik wil dus ook geneeskunde gaan studeren, maar niet om de lekkere doktoren. Sterker nog, als ik word wat ik wil worden zie ik voornamelijk lekker lijken. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I'll join you anytime. Maar dan moet ik wel eerst even andere vakken gaan volgen, want met economie en geschiedenis kom ik volgens mij niet ver daarzo, thehe. ^^


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Reseda schreef:
    I'll join you anytime. Maar dan moet ik wel eerst even andere vakken gaan volgen, want met economie en geschiedenis kom ik volgens mij niet ver daarzo, thehe. ^^

    Ik denk ook niet dat ik met wiskunde C heel ver ga komen. :'D
    We gaan ze gewoon omkopen. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Omg, ja! Artsen zijn altijd zò lekker. D':
    En hij knipoogde naar je, haha!
    Ik liep ook eens langs twee politieagenten en die stopten zo met praten toen ze mij zagen en die bleven me nakijken. :'D
    Mijn moeder liep achter mij, dus ze had dat allemaal gezien. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik kom vaak in het ziekenhuis. Maar daar werken alleen maar van die oude artsen :|


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Geef mij maar militairen ghehe (joehoe)


    -

    Oh, de geneeskundestudenten die bij mij op school rondlopen zijn ook echt.. rawr:9~


    I was an angel living in the garden of evil

    D'r lopen bij ons anders ook aardig wat lekkere zusters rond. x'D
    Doe mij ook maar zo'n diploma, dan.


    I can't even think straight.

    hahah, je moest zijn flauwgevallen XD

    Jammer dat ik zo'n haat heb aan het vak bio. Anders... xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Genius schreef:
    Geef mij maar militairen ghehe (joehoe)

    Jaaaaa, omg ja. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Mijn vriendin is serieus gisteren nog flauwgevallen tegen een dokter aan. En ze vond haar ook nog knap. Lol. Ze is lesbisch. Don't offend!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt