• Hallo allemaal

    Ik heb dus een groot probleem. Ik heb 3 ideetjes in gedachten, maar ik weet niet welke te kiezen. De 3 ideetjes, zijn waarschijnlijk bekend, maar ik wil er zelf een draai aan geven. Ik zal ze voor jullie even uitwerken

    Nr 1
    Gekaapt: ja, Van de film Tatanic zelf
    Gerne: Romantiek en misschien 16+ Stukjes

    De Rijke, 18-jarige Livana Maria Newtons gaat samen met haar vader, Jack Newtons en stiefmoeder, Mary Leblanc neé Newtons met het reusachtisgte schip, RSM Titanic, mee naar New York. Echter is ook haar verloofde aan boord, Edmund Jackson Whitelock. Spoedig komt ze dingen te weten die ze liever niet wist. Zo dom als ze is, gaat ze op zoek naar hem en wordt bedreigt. De knappe, maar slordige Matthew Joseph Blane helpt haar uit de nood. Uit zijn beurt blijven kan ze nauwelijks. Zet ze haar verloofde voor hem op zij? Of blijft ze bij Edmund. Net zoals duizende andere mensen heeft Livana Marie helemaal geen idee hoe de reis zal verlopen. Niemand weet in wat voor hel ze de komende uren zullen verkeren. Wie overleefd het en wie begeeft het?


    Ik zou dit ideetje, graag als boek uitwerken wat denken jullie ervan?

    Nr: 2
    Gekaapt: naar ideeën, van: The Lucky One, Dear John, Notebook en The vow.
    Gerne: Romantiek en misschien 16+ stukjes

    Soldaat Christoffer Lane is een jongeman die alles heeft wat hij wil. Een vriendin waar hij zielsveel van houdt. Na 4 maanden thuis te zijn geweest, wordt hij weer naar een gevaarzone gestuurd. Vast belosten zoals hij is zegt hij dat hij snel terug zal keren tegen zijn vriendin Quinn Crack. Maar het verliep niet zoals hij hoopte. Soldaat Christoffer wordt neergeschoten en gevonden door zijn beste vriend James Willows die hem een belofte doet. Quinn leeft in een hel en komt het moeilijk te boven. James die zijn beste vriend beloofde, voor haar te zorgen komt dit na. Langzaam groeien de twee naar elkaar toe. Wanneer James weer moet terug keren naar het slachtveld waar Christoffer overleed, doet hij dezelfde beloften aan Quinn. Zodra hij aan komt, krijgt hij de grootste schok van zijn leven. Christoffer is nog in leven en is naar herstel toe. De angst voor het verliezen van Quinn slaat James om de oren. Christoffer verteld dat hij weer mag terug keren naar huis, naar zijn vriendin die hij ten huwelijk wil vragen. Niet naar de zin van James. Christoffer vraagt aan James om terug te keren naar Quinn en het haar te zeggen dat hij nog leeft. Maar james heeft zo zijn eigen ideeën.
    Komt Quinn het te weten of niet? hoe zal ze reageren? Staat de liefde van James en Quinn op het spel? Kan James haar liefde houden, of keert ze terug naar haar eerste liefde?

    Voor een titel hier wat denken jullie van "The Best friend" ?


    Nr 3
    Gekaapt: De personages Ja!
    Gerne: Fantasie vooral

    Livia, de jongste zus van Thor en Loki is een prachtige en volwassen dame. Wanneer Loki oorlog verklaart doet zij er alles aan om dit te stoppen. Loki laat zich vallen in het duister en is hierbij dood verklaart. Livia die verbonden is met de kubus, wordt naar de Aarde geleid. Daar treft ze Loki en er ontstaat een gevecht tussen broer en zus. Samen met the Avengers proberen ze Loki te stoppen en de Aarde te redden. Maar daar stopt het nier, Loki is vastbesloten heerser te worden van een planeet, kost wat het kost. Maakt niet uit wie hij hiervoor hoeft te vermoorden. Lukt het the Avengers nog eens om Loki te stoppen, of wint hij dit keer toch?


    Wel dat zijn dus de 3 ideetjes. Ik zou ze alle 3 wel willen doen, maar heb niet veel tijd meer door school. Maar doe mijn best. Welke vinden jullie het beste?
    En iemand dan misschien een ideetje voor een titel?

    Alvast bedankt ^^

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:37 ]


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things