• avril lavigne!
    ze is fantastisch!
    luister naar haar liedjes die zijn ook fantastisch
    ik wou het gewoon even zeggen!

    xD


    dus GEEN COMMENTAAR! van dit is een domme topic of weet ik veel gwn andere bulshit!(N)
    byeeee(hoera)

    okeew dan...

    MeSwag schreef:
    okeew dan...

    gn!! bulshit!:@

    dankje :dxD

    I agree (:


    26 - 02 - '16

    Hahahaha xD En gelijk heb je hoor! She is amazing (H) Concert in de Heineken Music Hall was awesome, tijd van m'n leven gehad! En ik heb gewoon respect voor alles wat Avril doet en haar liedjes helpen me ook door leuk, maar ook door moeilijk tijden heen.

    Ze is gewoon geweldig (yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Merveilleuse schreef:
    I agree (:

    :)

    nerveus schreef:
    Hahahaha xD En gelijk heb je hoor! She is amazing (H) Concert in de Heineken Music Hall was awesome, tijd van m'n leven gehad! En ik heb gewoon respect voor alles wat Avril doet en haar liedjes helpen me ook door leuk, maar ook door moeilijk tijden heen.

    Ze is gewoon geweldig (yeah)


    spijtig genoeg was ik niet bij haar concert :( het was waarschijnllijk fantastisch dat heb ik toch gezien of de filmpjes op youtube
    :)

    Me gusta haar muziek ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dus ik mag hier niet zeggen dat ik haar muziek niet mooi vind en haar stem eigenlijk heel erg irritant? (cat)
    Oeps.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 21:03 ]


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Dus ik mag hier niet zeggen dat ik haar muziek niet mooi vind en haar stem eigenlijk heel erg irritant? (cat)
    Oeps.

    :@:D

    Anhysbys schreef:
    Dus ik mag hier niet zeggen dat ik haar muziek niet mooi vind en haar stem eigenlijk heel erg irritant? (cat)
    Oeps.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Anhysbys schreef:
    Dus ik mag hier niet zeggen dat ik haar muziek niet mooi vind en haar stem eigenlijk heel erg irritant? (cat)
    Oeps.


    Shoganai i ne~

    Ik hou niet van haar muziek, maar Remember When vind ik wel heel mooi (:


    Alis volat propriis.

    agree

    Ik hou van haar muziek en haar kleding stijl maar ik ben geen fan.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    nerveus schreef:
    Hahahaha xD En gelijk heb je hoor! She is amazing (H) Concert in de Heineken Music Hall was awesome, tijd van m'n leven gehad! En ik heb gewoon respect voor alles wat Avril doet en haar liedjes helpen me ook door leuk, maar ook door moeilijk tijden heen.

    Ze is gewoon geweldig (yeah)


    I was an angel living in the garden of evil