• Welke accenten hebben jullie?

    -Niemand heeft geen accent, iedereen heeft wel een accent.
    -En niet, Belgisch, of Hollands, dat is te algemeen. Beter bijv. Amsterdams, Rotterdams of zoiets.

    Goed, ik begin.
    Ik heb een heel gevarieerd accent, ligt eraan met wie ik praat, maar meestal een zuid-Limburgs, niet Heerlens, accent. (Met een Belgisch tintje.^^)

    Nu jullie. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik praat keurig Nederlands, srsly.

    Brabants<3


    (Be)lieve in (you)rself

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Grappig.
    Mijn biologiedocente van vorig jaar/teamleider is een amerikaanse, en dat klinkt echt zo grappig!


    Moet je eens weten hoe grappig mensen het vinden als je een Brits accent hebt. >.<


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Er wordt altijd tegen mij gezegd dat ik zonder een accent praat. Antwerps accent heb ik al zéker niet, die vind ik behoorlijk degoutant... Vlaams, I guess?


    Where there is a sea there are pirates...

    Radke schreef:
    Ik praat keurig Nederlands, srsly.


    same here; maar misschien soms nog wel eens West-Fries.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Zeeuws


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vlaams.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Lekker Antwerps accent :9~ en ik houd ervan

    Dordts accent :Y)

    Brabants.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Astarte schreef:
    (...)

    Moet je eens weten hoe grappig mensen het vinden als je een Brits accent hebt. >.<


    Nu ben ik nieuwsgierig!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Brabants.


    Alis volat propriis.

    Ik heb een zachte G.
    En ik heb een Brits accent.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ja volgens mijn nichten heb ik een Haagse accent en volgens mijn vriendinnen heb ik juist een Arnhemse accent

    Ik heb een Fries accent


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.