• Betekend een sms veel? als het om intieme dingen gaat?

    Dat ligt aan de jongen. Sommige jongens doen intien voor de grap, andere jongens menen het serieus.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Penguin schreef:
    Dat ligt aan de jongen. Sommige jongens doen intien voor de grap, andere jongens menen het serieus.

    Als hij zegt dat je eruit ziet als een engeltje en dat hij goed geslapen heeft en gedroomd heeft over een mooi en lief meisje met jou initiale?

    Penguin schreef:
    Dat ligt aan de jongen. Sommige jongens doen intien voor de grap, andere jongens menen het serieus.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    vezz schreef:
    (...)
    Als hij zegt dat je eruit ziet als een engeltje en dat hij goed geslapen heeft en gedroomd heeft over een mooi en lief meisje met jou initiale?


    haha, ik vertrouw jongens sowieso niet
    dus bij mij moet hij erg goed zijn best doen xD

    vezz schreef:
    (...)
    Als hij zegt dat je eruit ziet als een engeltje en dat hij goed geslapen heeft en gedroomd heeft over een mooi en lief meisje met jou initiale?

    Ken je de jongen in het echt? Want ik ken die hele jongen niet dus ik kan niet oordelen. Als die jongen ook zo lief doet in het echt meent hij het waarschijnlijk wel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    vezz schreef:
    (...)
    Als hij zegt dat je eruit ziet als een engeltje en dat hij goed geslapen heeft en gedroomd heeft over een mooi en lief meisje met jou initiale?

    Ik vind dat meer zeemzoeterig gedoe. Ik zou hem afschilderen als een slijmbal, sorry


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Penguin schreef:
    (...)
    Ken je de jongen in het echt? Want ik ken die hele jongen niet dus ik kan niet oordelen. Als die jongen ook zo lief doet in het echt meent hij het waarschijnlijk wel.

    Ik ken hem ook in het echt en in het echt is hij ook zeer lief.

    vezz schreef:
    (...)
    Ik ken hem ook in het echt en in het echt is hij ook zeer lief.

    Maar zo een intieme dingen zegt hij niet want hij is nogal vrij verlegen en zijn ouders of broers of mijn ouders of mijn broer zijn er altijd bij, maar we hebben wel besloten om eens samen naar de film te gaan?

    Ligt aan de jongen. Ik had een tijdje terug met iemand afgesproken die van alles mooi/leuk aan me vond en beweerde dat hij zó verliefd op me was, maar het deed me niks. Reason: in real life sprak hij zo monotoon, zei op alles maar 'oke' tot ik d'r gek van werd :']
    Ik heb mezelf altijd al gezegd: mooie praatjes vullen geen gaatjes. Al helemaal de mijne niet. Dus bewijs eerst maar eens of je wat waard bent.


    No growth of the heart is ever a waste

    Penguin schreef:
    Dat ligt aan de jongen. Sommige jongens doen intien voor de grap, andere jongens menen het serieus.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    C18 schreef:
    Ligt aan de jongen. Ik had een tijdje terug met iemand afgesproken die van alles mooi/leuk aan me vond en beweerde dat hij zó verliefd op me was, maar het deed me niks. Reason: in real life sprak hij zo monotoon, zei op alles maar 'oke' tot ik d'r gek van werd :']
    Ik heb mezelf altijd al gezegd: mooie praatjes vullen geen gaatjes. Al helemaal de mijne niet. Dus bewijs eerst maar eens of je wat waard bent.

    Hij maakt altijd grapjes en helpt me met alles, hij is ook super lief gewoon weg, maar ik zeg het nog al een verlegen tippetje met weinig zelfvertrouwe, dat heeft hij mezelf verteld.

    Meeste mensen zijn niet zo verlegen als ze smsen, msnen of e-mailen, dat komt omdat je het dan niet face to face hoeft te zeggen en dat is minder eng. Dus het kan best zijn dat hij het echt meent maar het niet zo durven zeggen als hij voor je stond


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Meeste mensen zijn niet zo verlegen als ze smsen, msnen of e-mailen, dat komt omdat je het dan niet face to face hoeft te zeggen en dat is minder eng. Dus het kan best zijn dat hij het echt meent maar het niet zo durven zeggen als hij voor je stond

    Ik denk dat het zo iets is, want mijn ouders beweren dat hij me echt wel ziet zitte, omdat ze ons al bezig hebben gezien en ook ik kende zijn ouders helemaal niet, ze kende ook mijn ouders niet en we de eerste keer dat ik zijn ouders zag, praatte de vader de hele tijd tegen mij en hij wist dingen over mij

    Neh, ik vind dat het geen betekenis heeft. Als hij zo lief wil zijn kan hij dat ook gewoon zeggen in jouw gezicht.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 14:58 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Neh, ik vind dat het geen betekenis heeft. Als hij zo lief wil zijn kan hij dat ook gewoon zeggen in jouw gezicht.
    hij is lief, maar hij durft zulke dingen nog niet in mijn gezicht te zeggen denk ik