• Ik wil een verhaal maken over de hitserie van 6 seizoenen: Lost!
    Waar mensen op een eiland stranden door een vliegtuigcrash. Alleen het eiland is niet bewoond.. de mensen die op dat eiland leven (heten 'the others) zijn gevaarlijk voor de overlevenden van de vliegtuigcrash ..
    Bij dit verhaal gaat het vooral om 'Brian Turner Burke', een 18jarige jongen die bij 'the others' leeft en hoe hij op het eiland is gekomen en hoe hij daar overleeft met zijn zus, vriendin en vrienden, maar ook vijanden! Er komen veel personages van de lost serie voorbij ;).
    Alleen niemand weet of ze ooit van het eiland komen, laat staan levend..

    Wil je misschien commentaar geven of het een goed idee is, of een stom fout idee wat niemand gaat lezen? ;)


    Am i an bad person if i wanna be a vampire? :)

    Is er misschien iemand met commentaar? want anders begin ik met schrijven ;)


    Am i an bad person if i wanna be a vampire? :)

    Wow, origineel is het zeker wel ;o


    Has no one told you she's not breathing?

    Origineel is het zeker, het hangt van je schrijfstijl af of het leuk gaat worden of niet, denk ik zo (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hum, lost is echt een geweldige serie! Ik vind 'the others' altijd erg interessant omdat er veel over hun nooit uitgelegd is en je er heel veel niet over weet kun je er je eigen draai aan geven! Ik zou het doen, vooral omdat je zoveel zelf kan verzinnen . Ik vind het zeker een goed idee!


    The truth is out there.

    Oke! dankje voor jullie reacties!
    ik zal toch beginnen met het bedenken van de story, verhaallijnen en personages! ik laat het wel weten wanneer 'Lost' wordt geopend! :D


    Am i an bad person if i wanna be a vampire? :)