• Dat zijn van die grappen, en ik lig er altijd helemaal kapot om.

    - Jou moeder is zo dik dat als ze op de weegschaal staat erop komt: "Wordt vervolgd"
    - Jou moeder is zo lelijk dat ze als ze uit het raam kijkt ze wordt gearresteerd.
    - Jou moeder is zo dik dat als ze in de oceaan springt, de titanic naar boven komt.

    Kennen jullie er een paar hahaha?


    live the life you love

    Die van dat plaatje!
    Yo momma is so fat, her patronus is a cake!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Die van dat plaatje!
    Yo momma is so fat, her patronus is a cake!




    Ik moest zo hard lachen, toen ik 'm voor 't eerst zag :'DD


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rhapsody schreef:
    Your mama is so fat, every time she turns around its her birthday.

    WAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA! Hier ging ik écht plat om!

    Caine schreef:
    (...)



    Ik moest zo hard lachen, toen ik 'm voor 't eerst zag :'DD

    HAHAHAHAHAHHAHAHAH x'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Rhapsody schreef:
    Your mama is so fat, every time she turns around its her birthday

    Ik snap die niet? Ö


    Where there is a sea there are pirates...


    Niet precies het goede, maar zit in dezelfde sfeer en hij is gewoon awesome :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Captain schreef:
    (...)
    Ik snap die niet? Ö

    Ze is zo dik dat het haar een jaar duurt om, om te draaien lol

    Loveless schreef:
    (...)
    Ze is zo dik dat het haar een jaar duurt om, om te draaien lol

    Hahahahaha, ok :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    ''Je moeder is zo lelijk dat ze bij de lelijkheids wedstrijd zeiden ''Sorry, geen professionals.'' ''

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 1:02 ]

    Sorry schreef:
    (...)
    Ik ook, was eens met twee vrienden van me, en we hebben een uur kapot gelegen om die moppen HAHHAHA.

    Mijn vrienden waren er genieën in! ;D
    En @ Zouis,
    't Is maar een lolletje. Het is totaal niet gedoeld op iemand, 't is gewoon om te lachen ook! :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    En als je nou geen moeder hebt?
    Dan hebben jullie dit achterlijke topic aangemaakt en voelt iemand zich nu heel rot.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Scherzinger schreef:
    En als je nou geen moeder hebt?
    Dan hebben jullie dit achterlijke topic aangemaakt en voelt iemand zich nu heel rot.


    wtf, dus dan mag je geen topics maken over moeders? Ik heb ook topics gezien over bv. "mijn vader is zo lief .." of iets dergelijks. Wat als je vader nou een dikke klootzak is? Dan voelt iemand zich dus misschien ook heel rot. Die topics ook maar niet meer maken? 't is onmogelijk om iedereen happy te houden, en 't is ook helemaal nergens voor nodig.

    en bovendien, deze dingen zijn gewoon bedoeld om over te lachen. Als het serieus was zou 't wel zijn van: je moeder is dik en lelijk. Nu komt er iets grappigs achter aan. Als iemand zich dit aantrekt dan stelt die zich in mijn ogen gewoon echt aan.

    OT:
    Your Momma's so fat that after we finished having sex, I rolled over twice, and I was still on the bitch!

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 2:06 ]


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

    Nessuno schreef:
    (...)

    wtf, dus dan mag je geen topics maken over moeders? Ik heb ook topics gezien over bv. "mijn vader is zo lief .." of iets dergelijks. Wat als je vader nou een dikke klootzak is? Dan voelt iemand zich dus misschien ook heel rot. Die topics ook maar niet meer maken? 't is onmogelijk om iedereen happy te houden, en 't is ook helemaal nergens voor nodig.

    en bovendien, deze dingen zijn gewoon bedoeld om over te lachen. Als het serieus was zou 't wel zijn van: je moeder is dik en lelijk. Nu komt er iets grappigs achter aan. Als iemand zich dit aantrekt dan stelt die zich in mijn ogen gewoon echt aan.

    OT:
    Your Momma's so fat that after we finished having sex, I rolled over twice, and I was still on the bitch!

    Dit is wel iets anders dan zo'n topics. Ik zeg niet dat ik me er beledigt door voelt, maar moest iemand dat ooit over mijn moeder zeggen heeft die een probleem. Omdat ze dood is, is het gewoon gevoelig en dit soort topics helpen daar niet bij. Ik weet dat het een grap is maar soms moet je wat voorzichtiger zijn. Ik zeg niet dat je het niet moet doen, ik zeg dat je een beetje moet oppassen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Alleen die eerste vind ik leuk :"D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik vind deze grappen eigenlijk best wel basisschool achtig. En mijn moeder is prachtig.