• Morgen moet ik een echo laten maken (Nee, ik ben niet zwanger (cat))
    Nu is mijn vraag:
    Wat gebeurt er dan precies?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je krijgt gel op de plek waar je een echo krijgt, en dan gaan ze er met zo'n dingetje overheen. Dat is het :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Als ik me niet vergis is dat gewoon hetzelfde als bij een zwangerschaps ego. Je krijgt gewoon een gel op een bepaald stuk van je lichaam gesmeert en dan gaan ze er met een apparaat overheen wat dan zeg maar moet weergeven wat er scheelt of zit op die plaats :3


    Wie du mir, so ich dir.

    Er word een soort gel op je buik gespoten en dan gaan ze met een soort scanner (net als in de supermarkt) over je buik heen, zo kunnen ze dus naar de binnenkant van je buik kijken.

    -vaag uitgelegd, maar ik hoop dat ik zo je vraag beantwoord heb(:

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 22:47 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ^ Dat ja. En dat gel is koudddddddd. Ik waarschuw je alvast (krul)


    -

    een koude gel word dr op gesmeert en dan gaan ze dr met een apparaatje overheen xD voelt echt raar

    Courtesan schreef:
    Je krijgt gel op de plek waar je een echo krijgt, en dan gaan ze er met zo'n dingetje overheen. Dat is het :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    Dan word er met geluidsgolven door je huid heen gekeken. Bepaalde dingen weerkaatsen die geluidsgolven en die zie je dan op een scherm.
    Een baby bijvoorbeeld weerkaats die golven en die zie je dan(met een geoefend oog)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Courtesan schreef:
    Je krijgt gel op de plek waar je een echo krijgt, en dan gaan ze er met zo'n dingetje overheen. Dat is het :Y)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Waarschuwing: Het is koude gel.
    En het voel best nasty.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Waarschuwing: Het is koude gel.
    En het voel best nasty.


    De gel was helemaal niet koud (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    KirstenSnaps schreef:
    Als ik me niet vergis is dat gewoon hetzelfde als bij een zwangerschaps ego. Je krijgt gewoon een gel op een bepaald stuk van je lichaam gesmeert en dan gaan ze er met een apparaat overheen wat dan zeg maar moet weergeven wat er scheelt of zit op die plaats :3


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Courtesan schreef:
    Je krijgt gel op de plek waar je een echo krijgt, en dan gaan ze er met zo'n dingetje overheen. Dat is het :Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ze smeren iets vies op de plaats waar je jouw echo moet krijgen, dan gaan ze met een of ander vreemd machientje over die gel en dan kijken ze op een monitor hoe het eruitziet.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ijskoude gel, een machinetje dat ze in je maag duwen, een scherm waarop je heel je ingewanden ziet. Niet mijn ding alleszins. -'
    Good luck!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Van die te koude gel, verder vond ik het grappig om te zien.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.