• Daar heb ik even een nieuwe poll voor gemaakt. Ik zou het wel doen denk ik, gewoon kijken wat zij er van vinden. En als ik er een weet te vinden. :P


    Stop existing and start living.

    Jup, heb ik al gedaan, heb twee SA's van mij in een echt boek staan en had de kans om mijn eigen boek uit te geven. (:

    Prodigy schreef:
    Jup, heb ik al gedaan, heb twee SA's van mij in een echt boek staan en had de kans om mijn eigen boek uit te geven. (:


    Woo, echt? Dat is echt ontzettend gaaf. :O


    Stop existing and start living.

    Prodigy schreef:
    Jup, heb ik al gedaan, heb twee SA's van mij in een echt boek staan en had de kans om mijn eigen boek uit te geven. (:


    Hoe doe je dat dan precies?
    Gewoon naar een uitgeverij stappen, maat wat doen ze dan enz.?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    dat lijkt me wel tof !


    Life is a beautiful struggle

    Ik zou het met één verhaal van mij doen omdat ik dat zelf het mooist geschreven is en je er niet perse een fanfic van hoeft te maken als je de namen verandert, met de andere niet


    The soul needs autumn.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Hoe doe je dat dan precies?
    Gewoon naar een uitgeverij stappen, maat wat doen ze dan enz.?

    Je kunt het best wat uitgeverijen opzoeken en op hun site kijken of ze een mailadres hebben voor manuscripten. Het nadeel is wel dat de meeste uitgeverijen enkel verhalen opgestuurd willen krijgen met de post...

    Maardus, je stuurt dan je manuscript in, zij kijken ernaar en het kan echt maanden duren voordat je antwoord krijgt, aangezien die mensen heel veel werk hebben. Ofwel krijg je uiteindelijk een antwoord dat ze wat meer over je willen weten of wat meer van je willen lezen, oftewel is het 'bedankt, maar we zijn niet geïnteresseerd'.

    Meestal zul je dat laatste antwoord krijgen, maar je moet gewoon blijven proberen.

    Uiteindelijk wilde de uitgeverij Free Musketeers mijn verhalen uitgeven. Het is een uitgeverij waar je ook je boek kunt uitgeven in eigen beheer. Dat betekent dat je geheel beslist hoe en wat met je verhaal, je betaalt om het te laten drukken en zij drukken het dan uiteindelijk. Maar als Free Musketeers wat in je ziet, dan geven ze ook je boek uit onder hun beheer en moet je er niets voor betalen en krijg je een deel van de opbrengst van je boek.

    Bij mij gelde dus dat laatste, dat zij mijn boek uitgaven en ik er verder niets aan moest betalen. Maar toen ik het contract kreeg, zaten er nogal rare kantjes in. Ik moest bijvoorbeeld een boete betalen als het boek niet ...x zou verkopen binnen de maand. En het is ook een vrij onbekende uitgeverij, dus heb het contract nooit getekend.

    Twee SA's van me zijn dan uiteindelijk wel in een boek geraakt via een schrijfwedstrijd. (:

    Als ik een beetje redelijk kon schrijven, dan wel ja.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Prodigy schreef:

    Bij mij gelde dus dat laatste, dat zij mijn boek uitgaven en ik er verder niets aan moest betalen. Maar toen ik het contract kreeg, zaten er nogal rare kantjes in. Ik moest bijvoorbeeld een boete betalen als het boek niet ...x zou verkopen binnen de maand. En het is ook een vrij onbekende uitgeverij, dus heb het contract nooit getekend.

    Twee SA's van me zijn dan uiteindelijk wel in een boek geraakt via een schrijfwedstrijd. (:[/i]


    Het is wel beter denk ik dat je dat niet hebt gedaan.


    Stop existing and start living.

    Nee. In deze schrijffase nog niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga nog even oefenen en dan denk ik serieus eraan beginnen.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ja ik ben er al aan begonnen en stuur ze waarschijnlijk begin volgend jaar in!

    Nee.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ja

    Ja, daar ben ik nu een van mijn stories voor aan het uitschrijven.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb op 'nee' geklikt. Want ik heb nog nooit echt een verhaal afgewerkt.


    All this dampness is damp.