• Hoi, dus morgen heb ik geen school -yay- dus had'k met zo'n paar vriendinnen afgesproken morgen lekker een dagje naar Antwerpen te gaan. Het is maar zo'n 15minuten ofzo met de trein van waar ik woon. Maar mijn ouders doen echt te dom over Antwerpen, heel de tijd dat domme gedrag, echt ik ben het zat. Antwerpen is té gevaarlijk, dit dat echt soms heb ik de neiging te schreeuwen dat er niks met me gaat gebeuren. Overbezorgd? Neinn, het is bijna altijd alleen als het bij Antwerpen komt. Echt serieus. Dus heb'k morgen mogen afzeggen en gaan m'n vriendinnen lekker zonder mij. Ik ben echt boos op m'n moeder nu dus vertik ik het ook om m'n kamer opteruimen, ze vroeg het net haha. Maar écht pist dat'k nu ben.

    Hebben jullie dit ook?!


    count the blessings

    OHMYRYAN schreef:
    Ligt antwerpen in Nederland of in Belgie?
    ontopic: Zulke dingen heb ik ook zo vaak, dan ga ik me ouders gewoon negeren haha (:


    O.O Ik ga maar een beetje zwijgen of ik ga reageren zoals Dudley.


    Owl you need is love.

    OHMYRYAN schreef:
    Ligt antwerpen in Nederland of in Belgie?
    ontopic: Zulke dingen heb ik ook zo vaak, dan ga ik me ouders gewoon negeren haha (:

    Life sucks and then you die.
    Get over it, okay? Er zijn ergere dingen in de wereld dan het feit dat jij niet met je vriendinnetjes naar Antwerpen mag.

    Kids...

    Oh en om dan express te weigeren je kamer op te ruimen is een beetje erg kinderachtig...

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 15:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NAPKINS schreef:
    (...)

    O.O Ik ga maar een beetje zwijgen of ik ga reageren zoals Dudley.

    Zoals Captain.


    Where there is a sea there are pirates...

    Dat is dus echt dom.
    Net zoals ik dat ik niet naar Maastricht mag met de bus. Opeens.
    I mean, kom op.
    Hoe vaak ben je er ook al weer geweest?
    Nou dan.
    En nee, het is niet kinderachtig dat je je kamer niet op wil ruimen. Verschuil je voor mijn part de hele dag op je kamer.
    Maar zorg wel dat het niet op erge ruzie uitloopt, want dat is ook niet leuk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat is sneu. Maar, ik mag ook niet weg hoor.


    Food.

    Antwerpen is niet erg hoor, je moet er enkel je weg weten.
    Moest dit nou over Brussel gaan, oké.


    Has no one told you she's not breathing?

    StoryBelle schreef:
    Life sucks and then you die.
    Get over it, okay? Er zijn ergere dingen in de wereld dan het feit dat jij niet met je vriendinnetjes naar Antwerpen mag.

    Kids...

    Oh en om dan express te weigeren je kamer op te ruimen is een beetje erg kinderachtig...


    oh, het is mijn manier van doen.
    & ja dat weet ik ookwel dat er ergere dingen zijn, but héy zij hadden het ook beloofd?!
    & why am I wasting my time on you -.-

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 12:14 ]


    count the blessings