• Hoi, dus morgen heb ik geen school -yay- dus had'k met zo'n paar vriendinnen afgesproken morgen lekker een dagje naar Antwerpen te gaan. Het is maar zo'n 15minuten ofzo met de trein van waar ik woon. Maar mijn ouders doen echt te dom over Antwerpen, heel de tijd dat domme gedrag, echt ik ben het zat. Antwerpen is té gevaarlijk, dit dat echt soms heb ik de neiging te schreeuwen dat er niks met me gaat gebeuren. Overbezorgd? Neinn, het is bijna altijd alleen als het bij Antwerpen komt. Echt serieus. Dus heb'k morgen mogen afzeggen en gaan m'n vriendinnen lekker zonder mij. Ik ben echt boos op m'n moeder nu dus vertik ik het ook om m'n kamer opteruimen, ze vroeg het net haha. Maar écht pist dat'k nu ben.

    Hebben jullie dit ook?!


    count the blessings

    Heb ik ook, maar ik ga gewoon en ik zeg dat ik ergens anders naartoe ga :Y)


    I'd rather die than be famous.

    Dat is niet echt leuk nee :( Naja, je ouders maken zich gewoon zorgen. Praat er nog eens rustig met ze over :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jups,maar dan ga ik gewoon stiekem. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Morgen is het zaterdag, dus logisch dat je geen les hebt? :'D en tja... Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik zou ook niet zomaar naar Antwerpen mogen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    *och ik dacht: Ja, natuurlijk heb je morgen geen school! dan zijn we zaterdag!*

    Blijkbaar had je het net gepost om middernacht XD


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat is best wel kut. Ik mag ook niet echt veel van mijn moeder en broer. Maar dan zeur ik verder en dan moet ik me aan superveel regels houden en dan mag ikgaan, of er is een voorwaarde ofzo...
    Maar wel ech theel kut voor je, naja OUDERS!

    En ben je nu gegaan?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb ook van die ouders ):


    26 - 02 - '16

    Ligt antwerpen in Nederland of in Belgie?
    ontopic: Zulke dingen heb ik ook zo vaak, dan ga ik me ouders gewoon negeren haha (:

    OHMYRYAN schreef:
    Ligt antwerpen in Nederland of in Belgie?
    ontopic: Zulke dingen heb ik ook zo vaak, dan ga ik me ouders gewoon negeren haha (:



    Dit is dus wat Justin Bieber doet met mensen? Ze worden cultuurbarbaren?
    WTF, Antwerpen is een keiberoemde stad, 1 van de meest belangrijke havensteden in de WERELD! WHO THE HELL weet niet waar Antwerpen ligt? Vooral als je in Nederland woont! OMG!
    OMG DJEEZ.
    Ja, ik overreageer, maar jouw reactie is gewoon echt dom.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 14:00 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    ZARRY schreef:
    (...)

    Nou, ik ben paar keer stiekem geweest omdat ze me niet laten gaan, maar nu hebben ze expres gezegd dat'k morgen op me broertje moet passen dus fail. Vorige week zaterdag mochtek nog tot 24u in Antwerpen met m'n vriendinnen wandelen en nu is het voor overdag & mag het niet. Echt klote.

    Sorry, maar waar zeur je nu over?
    Dat je ouders overbezorgd zijn? Dat denk ik dus niet, aangezien ze je dan tot kot in de nacht in A'pen lieten rondlopen.
    Ooit al aan gedacht dat je misschien echt op je broertje moet letten?
    Ik vind dat je overdrijft, er zijn nog genoeg dagen om met je vriendinnen op stap te gaan.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 14:01 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Heb ik ook last van ja


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Captain schreef:
    (...)



    Dit is dus wat Justin Bieber doet met mensen? Ze worden cultuurbarbaren?
    WTF, Antwerpen is een keiberoemde stad, 1 van de meest belangrijke havensteden in de WERELD! WHO THE HELL weet niet waar Antwerpen ligt? Vooral als je in Nederland woont! OMG!
    OMG DJEEZ.
    Ja, ik overreageer, maar jouw reactie is gewoon echt dom.

    HAHAHA, mein Eva, du bist ein Komiker.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    HAHAHA, mein Eva, du bist ein Komiker.

    Ich weiß, du liebst mich!


    Where there is a sea there are pirates...

    Why? Ik ben al zo vaak ALLEEN naar Antwerpen geweest. En ook naar Oost-Vlaanderen. bij mij hielp het door elk halfuur een smsje te sturen dat ik nog leefde :')


    Owl you need is love.