• Had even geen zin om whatthefuck af te korten. xppp
    Maar goed, de laatste tijd begint TH een beetje terug te komen. In Italië zijn ze artiest van het jaar geworden [/whatthefuck o.o] en ze hebben ook al shirts voor H&M ontworpen.
    Maar goed, daar gaat het niet over. Ik zie ze bijna nooit met zijn vieren. Ze waren er natuurlijk niet bij in Italië, dus stuurden ze een filmpje op. En daar stond Bill, in zijn eentje al die fans te bedanken. Ik dacht, waarom niet met zijn allen?
    En met die Fashion against Aids; op alle reclameblokken buiten, zie je alleen maar Bill en Tom op de foto staan.
    Dude, het gaat toch over Tokio Hotel?


    ok

    Ja dat is wel raar ja ...
    Freaky


    .

    ja dat klopt... maar hun foto is anders toch te groot, van H&M etc... dus dan denk ik dat ze daarom Gustav en Georg eraf gehaald hadden... maarja... maak er niet zo'n groot punt van..denk ik :Y)

    Achja. Het manangement is zo slim om extra veel aadacht te leggen op de Twins aangezien zij toch wel nóg meer als sexy beschouwd worden dan G&G [/wilt niet betekenen dat ik het daarmee eens ben] . Het is idd héél sneu, maar ik denk dat ze er zelf niks aan kunnen doen, m.a.w: het is hun schuld niet.

    Jajoh, maar Tom en Bill hebben altijd al in de spotlights gestaan éh :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    Wat xNEE zegt. ^^


    If music be the food of love, play on!

    Bill moet zijn mond gewoon houden, dat joch praat te veel en is egocentrisch ><'
    & met die reclameblokken bij al die bushokjes en zo... Neem dan een kleinere foto van heel Tokio Hotel of niet. Gustav en Georg worden al genoeg vergeten.
    Ik denk dat de band niet lang meer bij elkaar blijft...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    Bill moet zijn mond gewoon houden, dat joch praat te veel en is egocentrisch ><'
    & met die reclameblokken bij al die bushokjes en zo... Neem dan een kleinere foto van heel Tokio Hotel of niet. Gustav en Georg worden al genoeg vergeten.
    Ik denk dat de band niet lang meer bij elkaar blijft...

    Ik denk niet dat gustav en georg dat zo erg vinden hoor, Bill en Tom zijn totaal niet egocentrisch ze moeten dit gewoon van hun managment xp je denkt toch niet dat ze dat zelf bepalen of de G's op de foto staan of niet (cat)

    Whipple schreef:
    ja dat klopt... maar hun foto is anders toch te groot, van H&M etc... dus dan denk ik dat ze daarom Gustav en Georg eraf gehaald hadden... maarja... maak er niet zo'n groot punt van..denk ik :Y)


    Dat ze dan in het ene kotje Bill&Georg hangen en in de andere Tom&Gustav? Logica ontbreekt gewoon bij die gozers.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Weird =l


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    xNEE schreef:
    Achja. Het manangement is zo slim om extra veel aadacht te leggen op de Twins aangezien zij toch wel nóg meer als sexy beschouwd worden dan G&G [/wilt niet betekenen dat ik het daarmee eens ben] . Het is idd héél sneu, maar ik denk dat ze er zelf niks aan kunnen doen, m.a.w: het is hun schuld niet.


    Wie du mir, so ich dir.

    Raar.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Dat ze dan in het ene kotje Bill&Georg hangen en in de andere Tom&Gustav? Logica ontbreekt gewoon bij die gozers.

    Juist (:


    I'll keep you a daydream away.

    Ik heb in de HitKrant gelezen dat Gustav en Georg zelf hebben gezegt, dat ze liever op de achtergrond blijven. Maar het is inderdaad best wel zielig, want Tokio Hotel zou niets zijn met alleen maar Bill en Tom! Ik hoop maar dat alle fans dat échte Tokio Hotel gevoel weer terug krijgen, als ze weer gaan optreden.:D Maar zoals iedereen al zegt, het is niet hun eigen schuld. Hun doen ook maar gewoon hun werk, alleen bij hun ziet de hele wereld elke beweging die ze maken, maar hun échte gevoelens en gedachtes, en al het harde werk wordt niet gefilmd.:( Dat vind ik echt zielig! Ze moeten altijd maar met zo'n smile rond lopen, en zich maar aan hun 'imago' houden.:(


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    OverMyHead schreef:
    Bill moet zijn mond gewoon houden, dat joch praat te veel en is egocentrisch ><'
    & met die reclameblokken bij al die bushokjes en zo... Neem dan een kleinere foto van heel Tokio Hotel of niet. Gustav en Georg worden al genoeg vergeten.
    Ik denk dat de band niet lang meer bij elkaar blijft...

    Ja, want die foto was wel met z'n vieren. Zij kunnen er niets aan doen dat ze andere eraf worden geknipt.

    zie bovenstaande reacties.=']


    We can only learn to love by loving.