• Ik heb vandaag geleerd dat indien een preparaat beschimmeld begint te raken omdat iemand zijn handen niet kan wassen, dat het dan wordt schoongemaakt met een stuk keukenrol en een paar wolkjes uit een spuitfles met daarin dreft en wat water. Datzelfde spul gebruik ik ook iedere dag om mee af te wassen.

    Waarom ik het zo raar vind? Met een preparaat bedoel ik in dit geval het lichaam van iemand die zijn of haar lichaam heeft gedoneerd aan de wetenschap, oftewel dode mensen. Het is ergens een vaag idee, om ze schoon te maken met dreft.


    Oehhhh, en daaraan gerelateerd: Ik had dus snijzaal omdat ik de spieren van armen en benen moet kennen, en om die nu echt definitief uit mijn hoofd te kennen heb ik ze ingekleurd op een kleurplaat van een menselijk skelet :D Ik voel me nu net een kleuter (cat)

    KLEEEUURRTJEEEESSSSS

    Toen ik begon:




    In de middag:



    Sinds een uurtje:


    Alle spieren van de arm en been staan er nu in, min de biceps femoris, daar had ik gewoon geen ruimte voor. Maar die vergeet ik niet xD

    EDIT: ik doe dus geneeskunde/medicijnen/die studie waarmee je dokter wordt

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 20:29 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Kalashnikov schreef:
    (...)
    Dan weet ik ook nog wel iets bij jou wat op een dropveter lijkt... :W


    Een lange dropveter (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Een lange dropveter (cat)

    Gelukkig is de meeste voorkomende manier om zo'n dropveter op te eten, door er lang-zaam-aan stukjes vanaf te bijten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kalashnikov schreef:
    (...)
    Gelukkig is de meeste voorkomende manier om zo'n dropveter op te eten, door er lang-zaam-aan stukjes vanaf te bijten.


    .... D:
    JIJ BENT ENG!


    quidquid excusatio prandium pro

    Zo raar is het toch niet om schoon te maken met dreft? x) Is goed spul :P Wij moeten binnenkort ook een keer naar de snijzaal :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    Zo raar is het toch niet om schoon te maken met dreft? x) Is goed spul :P Wij moeten binnenkort ook een keer naar de snijzaal :)


    Ga jij jezelf ook maar wassen met dreft dan :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ga jij jezelf ook maar wassen met dreft dan :Y)


    oh (cat) ik had verkeerd gelezen (A) Ik dacht dat je het over preparaten zoals bij biologie had xD

    Maar dan is t wel vreemd ja xD


    Ligt and Darkness are both very different..