• Ik heb vandaag geleerd dat indien een preparaat beschimmeld begint te raken omdat iemand zijn handen niet kan wassen, dat het dan wordt schoongemaakt met een stuk keukenrol en een paar wolkjes uit een spuitfles met daarin dreft en wat water. Datzelfde spul gebruik ik ook iedere dag om mee af te wassen.

    Waarom ik het zo raar vind? Met een preparaat bedoel ik in dit geval het lichaam van iemand die zijn of haar lichaam heeft gedoneerd aan de wetenschap, oftewel dode mensen. Het is ergens een vaag idee, om ze schoon te maken met dreft.


    Oehhhh, en daaraan gerelateerd: Ik had dus snijzaal omdat ik de spieren van armen en benen moet kennen, en om die nu echt definitief uit mijn hoofd te kennen heb ik ze ingekleurd op een kleurplaat van een menselijk skelet :D Ik voel me nu net een kleuter (cat)

    KLEEEUURRTJEEEESSSSS

    Toen ik begon:




    In de middag:



    Sinds een uurtje:


    Alle spieren van de arm en been staan er nu in, min de biceps femoris, daar had ik gewoon geen ruimte voor. Maar die vergeet ik niet xD

    EDIT: ik doe dus geneeskunde/medicijnen/die studie waarmee je dokter wordt

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 20:29 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Na de laatste snijzaal van het blok (vandaag) vroeg ik aan een paar mensen of ze dachten dat ze het gingen halen (slagingspercentage vorig jaar was 58%)
    Een paar zeiden dus van dat ze niet wisten of zij het haalden, en begonnen te zeuren dat ik het waarschijnlijk wel ging halen want ik wist alles veel beter dna zij wisten D:

    WTF.''Im actually not making this up. For once. :|

    Ik wil het op film (clown)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik wil het op film (clown)


    :c


    quidquid excusatio prandium pro

    Oh my. Je doet geneeskunde!!
    Dat wil ik ook gaan doen!! Awesome!!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    RainbowDash schreef:
    (...)

    :c

    (no_chears)


    -

    Geneeskunde is awesome, op het in mensen snijden, te grote verantwoordelijkheid, lange studie en overdreven veel leerwerk na dan (bat).


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    Geneeskunde is awesome, op het in mensen snijden, te grote verantwoordelijkheid, lange studie en overdreven veel leerwerk na dan (bat).


    Het mensen snijden laten ze je langzaam aan wennen (was en ben er ook nooit fan van geweest) en het leerwerk valt enorm mee xd


    quidquid excusatio prandium pro

    PrincesSnape schreef:
    Oh my. Je doet geneeskunde!!
    Dat wil ik ook gaan doen!! Awesome!!


    YAY :D
    Ik had nog taart van je tegoed, dus als je in leiden komt studeren kom ik die ophalen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Het mensen snijden laten ze je langzaam aan wennen (was en ben er ook nooit fan van geweest) en het leerwerk valt enorm mee xd


    Alsnog, denk niet dat ik het ooit zou kunnen. Vroeger wou ik heel graag dokter worden, tot ik ontdekte dat ik vrij slecht tegen ingewanden and stuff kan > <. Ik wou ook op kickboxen, tot ik tot de conclusie kwam dat ik nog geen deuk in een pakje boter sla en verschrikkelijk bang ben voor mensen die mij proberen te slaan :Y). De ironieeeee


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Alsnog, denk niet dat ik het ooit zou kunnen. Vroeger wou ik heel graag dokter worden, tot ik ontdekte dat ik vrij slecht tegen ingewanden and stuff kan > <. Ik wou ook op kickboxen, tot ik tot de conclusie kwam dat ik nog geen deuk in een pakje boter sla en verschrikkelijk bang ben voor mensen die mij proberen te slaan :Y). De ironieeeee


    Hm, oefen alvast met pakjes boter slaan :Y)
    Maar je went er echt aan hoor :P Eerste keer in snijzaal vielen er ook nogal wat mensen flauw, ondanks het feit dat de studentassistenten en leraar daarop gerekend hadden en iedereen die een beetje bleek was lieten zitten. en toen moesten we niet eens zelf snijden (doe je sowieso bij ons 1e jaar niet) en je ziet het gezicht ook niet.
    Als dat de enige reden is moet je er toch echt over na gaan denken om het toch te doen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hm, oefen alvast met pakjes boter slaan :Y)
    Maar je went er echt aan hoor :P Eerste keer in snijzaal vielen er ook nogal wat mensen flauw, ondanks het feit dat de studentassistenten en leraar daarop gerekend hadden en iedereen die een beetje bleek was lieten zitten. en toen moesten we niet eens zelf snijden (doe je sowieso bij ons 1e jaar niet) en je ziet het gezicht ook niet.
    Als dat de enige reden is moet je er toch echt over na gaan denken om het toch te doen :Y)


    Boeiend is het in ieder geval wel (:. Maar ik heb nog wel even de tijd om over alles na te denken. Als ik mijn werkhouding niet verander zal ik trouwens sowieso drastisch falen met een studie (joehoe). Ik ben gewoon te koppig om dingen te doen waar ik geen zin in heb (cat).


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Boeiend is het in ieder geval wel (:. Maar ik heb nog wel even de tijd om over alles na te denken. Als ik mijn werkhouding niet verander zal ik trouwens sowieso drastisch falen met een studie (joehoe). Ik ben gewoon te koppig om dingen te doen waar ik geen zin in heb (cat).


    Ik ben te koppig om ooit te leren tenzij ik het leuk vindm en dat is bijna nooit xD

    Dit is een van de weinige keren dat ik gestudeerd heb, omdat ik altijd al zo'n tekening wilde maken :D


    quidquid excusatio prandium pro


    Jummie?(cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:


    Jummie?(cat)


    Eigenaardig. Zeer eigenaardig o.o


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik ben te koppig om ooit te leren tenzij ik het leuk vindm en dat is bijna nooit xD

    Dit is een van de weinige keren dat ik gestudeerd heb, omdat ik altijd al zo'n tekening wilde maken :D


    Hahaa, dan ben je wel een held hoor, niet studeren en toch geneeskunde studie kunnen :3.


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Hahaa, dan ben je wel een held hoor, niet studeren en toch geneeskunde studie kunnen :3.


    Ik ben gewoon slim :D
    Bovendien is het niet zo moeilijk als sommige mensen beweren. Er zitten een paar retards bij me, in het tweede jaar inmiddels D:


    quidquid excusatio prandium pro