• Ik heb vandaag geleerd dat indien een preparaat beschimmeld begint te raken omdat iemand zijn handen niet kan wassen, dat het dan wordt schoongemaakt met een stuk keukenrol en een paar wolkjes uit een spuitfles met daarin dreft en wat water. Datzelfde spul gebruik ik ook iedere dag om mee af te wassen.

Waarom ik het zo raar vind? Met een preparaat bedoel ik in dit geval het lichaam van iemand die zijn of haar lichaam heeft gedoneerd aan de wetenschap, oftewel dode mensen. Het is ergens een vaag idee, om ze schoon te maken met dreft.

Oehhhh, en daaraan gerelateerd: Ik had dus snijzaal omdat ik de spieren van armen en benen moet kennen, en om die nu echt definitief uit mijn hoofd te kennen heb ik ze ingekleurd op een kleurplaat van een menselijk skelet :D Ik voel me nu net een kleuter (cat)

KLEEEUURRTJEEEESSSSS

Toen ik begon:

In de middag:

Sinds een uurtje:

Alle spieren van de arm en been staan er nu in, min de biceps femoris, daar had ik gewoon geen ruimte voor. Maar die vergeet ik niet xD

EDIT: ik doe dus geneeskunde/medicijnen/die studie waarmee je dokter wordt

[ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 20:29 ]

quidquid excusatio prandium pro

Midna schreef:
    (...)

this een jongen.

Oh? F*cked

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Dref in een spuitfles liet me nu net trouwens ook even lachen als een 6-jarige, nu je toch over necrofilie begint. D:

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Severed schreef:
    (...)

Wie had het nu net over een pimpopleiding?

But hey - Dead girls can't say no ... (wbw)

Nidorina schreef:
    (...)

Oh? F*cked

:P

Hoe heet dat ene bot, die zit naast die andere. En vlakbij die ene. (alien)

-

[ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 21:22 ]

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Wist je trouwens dat je je lul penis kan breken? Ö, ik was echt geschokt, hoe doe je dát dan? xD

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Genius schreef:
    Hoe heet dat ene bot, die zit naast die andere. En vlakbij die ene. (alien)

Scapula :Y)

RainbowDash schreef:
    (...)

Scapula :Y)

Hartstikke goed, het was even een test om te zien of je het wist (bat)

-

Genius schreef:
    (...)
    Hartstikke goed, het was even een test om te zien of je het wist (bat)

Ik schijn een horde fangirls te hebben die denken dat ik alles weet... D:

RainbowDash schreef:
    (...)

1+?=5 ... (wbw)

RainbowDash schreef:
    (...)

Lol's wie zijn die horde fangirls dan. Ik zie ze nergens (no_chears)

-

Severed schreef:
    (...)

1+?=5 ... (wbw)

This totally made my day *O*

-

Genius schreef:
    (...)
    Lol's wie zijn die horde fangirls dan. Ik zie ze nergens (no_chears)

Na de laatste snijzaal van het blok (vandaag) vroeg ik aan een paar mensen of ze dachten dat ze het gingen halen (slagingspercentage vorig jaar was 58%)
    Een paar zeiden dus van dat ze niet wisten of zij het haalden, en begonnen te zeuren dat ik het waarschijnlijk wel ging halen want ik wist alles veel beter dna zij wisten D:

WTF.''Im actually not making this up. For once. :|

RainbowDash schreef:
    (...)

Na de laatste snijzaal van het blok (vandaag) vroeg ik aan een paar mensen of ze dachten dat ze het gingen halen (slagingspercentage vorig jaar was 58%)
    Een paar zeiden dus van dat ze niet wisten of zij het haalden, en begonnen te zeuren dat ik het waarschijnlijk wel ging halen want ik wist alles veel beter dna zij wisten D:

WTF.''Im actually not making this up. For once. :|

Komt gewoon doordat je een gemuteerde pony bent :Y)

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!