• Nu ik mijn telefoon net ingeleverd heb om naar de fabriek terug te sturen. (huil) Heb nu wel een tijdelijke leentelefoon, maar ik wil gewoon mijn eigen vertrouwde toestel terug! (Of i.i.g een nieuwe van dezelfde serie)
    I'm sad, please chear me up.(no_chears)

    - Ben nu ook heel vervelend al mijn nummers kwijt! ): -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 15:19 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Je mag mijn mobiel lenen jk, no way dat ik me bb aan jou ga geven.

    COOKIES!

    They always make you happy, so take one *O*

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 15:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.



    Dat vrolijkt mij altijd op, omdat die gast zo sexy is.:9~


    everything, in time

    DarkSavior schreef:
    COOKIES!

    They always make you happy, so take one *O*


    Mitchell, nu heb ik honger. Thanks, man.. ><


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Voel je je echt naakt zonder mobiel? Nou, eigenlijk begrijp ik dat wel, want als ik mijn mobiel bij me heb (wat bijna nooit is) voel ik me ingepakt in een deken... Dus dan werkt het vast ook andersom.


    I can't even think straight.

    Reseda schreef:
    (...)

    Mitchell, nu heb ik honger. Thanks, man.. ><

    Sorry ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Sorry ^^


    You better be. Want ik heb echt geen tijd en zin om naar de winkel te gaan, ook al moet ik ook nog eten halen voor vanavond. En nu herinner je mij daar aan én heb ik honger.. Let's just all blame Mitchell. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Reseda schreef:
    (...)

    You better be. Want ik heb echt geen tijd en zin om naar de winkel te gaan, ook al moet ik ook nog eten halen voor vanavond. En nu herinner je mij daar aan én heb ik honger.. Let's just all blame Mitchell. (:

    Eigenlijk deed ik het expres (A)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Translate schreef:
    Je mag mijn mobiel lenen jk, no way dat ik me bb aan jou ga geven.


    Ik zou eerlijk gezegd ook echt geen bb willen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Eigenlijk deed ik het expres (A)


    Waarom verbaas je mij daar niet mee?(cat)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Reseda schreef:
    (...)

    Waarom verbaas je mij daar niet mee?(cat)


    Hou is op met offtopic gaan. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat heb ik ook altijd, al heb ik mijn mobiel maar vijf minuten niet bij me :')
    Triest is dat eigenlijk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik snap eigenlijk niet wat iedereen tegenwoordig met mobieltjes heeft?
    Ik zie echt iedereen met zo'n ding.
    Ja ik heb er zelf ook één maar die ligt halfdood in m'n tas omdat ik 'm nooit gebruik.

    Eet een appel.


    Food.

    Altair schreef:
    Ik snap eigenlijk niet wat iedereen tegenwoordig met mobieltjes heeft?
    Ik zie echt iedereen met zo'n ding.
    Ja ik heb er zelf ook één maar die ligt halfdood in m'n tas omdat ik 'm nooit gebruik.


    Ik zit er niet 24/7 mee in m'n handen, maar vind het wel altijd fijn hem bij me te hebben. Dan ben ik altijd bereikbaar of belangrijker, kan ik altijd mensen bereiken, en ik kan even snel dingen opzoeken tussendoor. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.