• Ik heb vandaag geleerd dat indien een preparaat beschimmeld begint te raken omdat iemand zijn handen niet kan wassen, dat het dan wordt schoongemaakt met een stuk keukenrol en een paar wolkjes uit een spuitfles met daarin dreft en wat water. Datzelfde spul gebruik ik ook iedere dag om mee af te wassen.

    Waarom ik het zo raar vind? Met een preparaat bedoel ik in dit geval het lichaam van iemand die zijn of haar lichaam heeft gedoneerd aan de wetenschap, oftewel dode mensen. Het is ergens een vaag idee, om ze schoon te maken met dreft.


    Oehhhh, en daaraan gerelateerd: Ik had dus snijzaal omdat ik de spieren van armen en benen moet kennen, en om die nu echt definitief uit mijn hoofd te kennen heb ik ze ingekleurd op een kleurplaat van een menselijk skelet :D Ik voel me nu net een kleuter (cat)

    KLEEEUURRTJEEEESSSSS

    Toen ik begon:




    In de middag:



    Sinds een uurtje:


    Alle spieren van de arm en been staan er nu in, min de biceps femoris, daar had ik gewoon geen ruimte voor. Maar die vergeet ik niet xD

    EDIT: ik doe dus geneeskunde/medicijnen/die studie waarmee je dokter wordt

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 20:29 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Basecca schreef:
    (...)

    Ach ja, 't kan mij niet meer zo heel veel schelen met welke hand een jongen zich rukt schrijft. BOOYAH. xD

    Severed schreef:
    (...)

    Heeft het te maken met jullie rukhandjes? :Y)


    En ziedaar twee niet dames (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Midna schreef:
    (...)

    Schat(zip) Dat ligt niet in Duitsland


    In wallonie?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    En ziedaar twee niet dames (cat)


    Oh dat kan ik/we ook zijn hoor. I just don't like secrecy. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dat ligt toch in duitsland? (cat)


    O My God. (N)
    Big mistake!
    Ich Deutch?! Nein!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    RainbowDash schreef:
    (...)

    *steelt je wangetjes*

    Geef terug (no_chears) Zonder wangen ben ik niet meer zo overdreven knap!


    -

    RainbowDash schreef:
    (...)

    In wallonie?

    Doosopia


    RainbowDash schreef:
    (...)

    En ziedaar twee niet dames (cat)

    Ik ben een wel dame ? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    RainbowDash schreef:
    (...)

    In wallonie?


    Meisje, West-Vlaanderen ligt logisch gezien in vlaanderen ;)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    RainbowDash schreef:
    (...)

    En ziedaar twee niet dames (cat)


    Je ziet daar twee mensen die je doorhebben :Y)
    Je rechterhand is je beste vriend hoor :O, ik ben niet zo diep geschokt. Ik zou juist geschokter zijn geweest als je "mijn linkervoet" had gezegd ofzo. hou niet zo van voetfetisjisten


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Knowing you its probably hugging them (cat)


    A hug before they vanish, forever. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    En ziedaar twee niet dames (cat)

    Je rechterarm is zeker ook gespierder dan je linker? (bloos)


    -

    Basecca schreef:
    (...)

    Je ziet daar twee mensen die je doorhebben :Y)
    Je rechterhand is je beste vriend hoor :O, ik ben niet zo diep geschokt. Ik zou juist geschokter zijn geweest als je "mijn linkervoet" had gezegd ofzo. hou niet zo van voetfetisjisten


    Ik ben geschokt door jullie doordenkvermogen! Ik heb het over dode mensen en jullie beginnen over rukken! EW!

    necrofilie D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Basecca schreef:
    (...)

    Je ziet daar twee mensen die je doorhebben :Y)
    Je rechterhand is je beste vriend hoor :O, ik ben niet zo diep geschokt. Ik zou juist geschokter zijn geweest als je "mijn linkervoet" had gezegd ofzo. hou niet zo van voetfetisjisten


    Voeten kùnnen mooi zijn. Vooral als iemand (alleen) gewend is om op hakken te lopen en daardoor een mooiere houding aan kan nemen. :Y)
    Maar aflebberen doe ik ze ook niet, heb ik m'n sub voor.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nidorina schreef:
    (...)

    Meisje, West-Vlaanderen ligt logisch gezien in vlaanderen ;)


    this een jongen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik ben geschokt door jullie doordenkvermogen! Ik heb het over dode mensen en jullie beginnen over rukken! EW!

    necrofilie D:


    Wie had het nu net over een pimpopleiding?

    But hey - Dead girls can't say no ... (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik ben geschokt door jullie doordenkvermogen! Ik heb het over dode mensen en jullie beginnen over rukken! EW!

    necrofilie D:


    Nou, volgens mij vind je het helemaal niet vervelend om te rukken, lieverd. "Dreft in een spuitfles" klinkt nu wel heel verkeerd in mijn oren, hahaha. Sorry, veertienjarige met een fántástísch doordenkvermogen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!