• Ik heb vandaag geleerd dat indien een preparaat beschimmeld begint te raken omdat iemand zijn handen niet kan wassen, dat het dan wordt schoongemaakt met een stuk keukenrol en een paar wolkjes uit een spuitfles met daarin dreft en wat water. Datzelfde spul gebruik ik ook iedere dag om mee af te wassen.

    Waarom ik het zo raar vind? Met een preparaat bedoel ik in dit geval het lichaam van iemand die zijn of haar lichaam heeft gedoneerd aan de wetenschap, oftewel dode mensen. Het is ergens een vaag idee, om ze schoon te maken met dreft.


    Oehhhh, en daaraan gerelateerd: Ik had dus snijzaal omdat ik de spieren van armen en benen moet kennen, en om die nu echt definitief uit mijn hoofd te kennen heb ik ze ingekleurd op een kleurplaat van een menselijk skelet :D Ik voel me nu net een kleuter (cat)

    KLEEEUURRTJEEEESSSSS

    Toen ik begon:




    In de middag:



    Sinds een uurtje:


    Alle spieren van de arm en been staan er nu in, min de biceps femoris, daar had ik gewoon geen ruimte voor. Maar die vergeet ik niet xD

    EDIT: ik doe dus geneeskunde/medicijnen/die studie waarmee je dokter wordt

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 20:29 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    AppleFritter schreef:
    (...)
    Neh, ik was niet zo'n creepy kind.
    Mooi handschrift, trouwens. *kuch kuch*


    Het is leesbaarder in het echt, potlood is nauwelijks te lezen op de fotos D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Check mijn tekeningen ;D

    Wauw, dat ziet er moeilijk uit!
    Wat doe je eigenlijk precies?

    Genius schreef:
    Wat voor opleiding doe jij eigenlijk (cat)


    Ik ben een pimp in opleiding. Mijn toekomstige klanten hebben een voorkeur voor... rustige meisjes, dus ik moet wel wat van dode meisjes afweten (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Altair schreef:
    (...)
    Wauw, dat ziet er moeilijk uit!
    Wat doe je eigenlijk precies?


    Pfff, er staat een hint voor in mijn gastenboek:


    Dat, en ik snij in dooie mensen. Kun je het raden? ;P


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Pfff, er staat een hint voor in mijn gastenboek:


    Dat, en ik snij in dooie mensen. Kun je het raden? ;P

    Het spijt me maar op het moment bevatten mijn hersenen enkel ponies, ponies en... o ja, ponies! (bloos)

    I'm sorry, can you please tell me what you do exactly? ):

    Soarin schreef:
    een pony die in mensen snijd en benen en armen inkleurd, gekker moet het niet worden :'D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik ben een pimp in opleiding. Mijn toekomstige klanten hebben een voorkeur voor... rustige meisjes, dus ik moet wel wat van dode meisjes afweten (cat)

    Y u no serious (huil)


    -

    Altair schreef:
    (...)
    Het spijt me maar op het moment bevatten mijn hersenen enkel ponies, ponies en... o ja, ponies! (bloos)

    I'm sorry, can you please tell me what you do exactly? ):


    Okay, omdat je hoofd vol zit met ponies xD

    Geneeskunde


    quidquid excusatio prandium pro

    Genius schreef:
    (...)
    Y u no serious (huil)


    I never am :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Wajoo wat voor een opleiding doe je :'D
    Klinkt best interessant.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    RainbowDash schreef:
    (...)

    I never am :Y)

    Arme mensen waar jij later in moet snijden. Die zitten straks onder de ponies..


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Arme mensen waar jij later in moet snijden. Die zitten straks onder de ponies..


    Fuck yes, ik maak ponies van ze! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Het enige coole wat ik ooit heb gedaan is in een varkenslong geport. En ik had mijn handen niet gewassen, maar ik denk niet dat ze het met dreft hebben afgewassen.
    Maar als ik dood ben kan het me niet echt schelen wat er met mijn organen gebeurt, als ze iemands leven kunnen redden, mogen ze ze allemaal hebben.
    Ik heb trouwens ook iets cool geleerd. Dat ze het hoornvlies van het oog weghalen bij dode mensen, dat valt toch niet op omdat ze altijd hun ogen dicht hebben enzo. Dus je donneert sowieso wel iets.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 20:38 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Fuck yes, ik maak ponies van ze! :D

    Vous n'êtes pas cohérent. (cat)


    -

    Olympia schreef:
    Het enige coole wat ik ooit heb gedaan is in een varkenslong geport. En ik had mijn handen niet gewassen, maar ik denk niet dat ze het met dreft hebben afgewassen.
    Maar als ik dood ben kan het me niet echt schelen wat er met mijn organen gebeurt, als ze iemands leven kunnen redden, mogen ze ze allemaal hebben.
    Ik heb trouwens ook iets cool geleerd. Dat ze het hoornvlies van het oog weghalen bij dode mensen, dat valt toch niet op omdat ze altijd hun ogen dicht hebben enzo. Dus je donneert sowieso wel iets.


    Dan moet je een donorcodicil invullen, want anders kun je niet doneren :P


    quidquid excusatio prandium pro