• We are proud to be a directioner <3








    5 october is the day that we'll never forget


    Lieverds, ik wil nog even kwijt; Dat jullie heel erg veel voor mij zijn gaan betekenen, ik beschouw jullie echt als vriendennen en ik hou echt van jullie<33

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 21:32 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik ga even huiswerk maken --"
    &de hel is uitgebarsten qua proefwerken nu.
    Volgende week 2 proefwerken dinsdag; 1 woensdag en 1 vrijdag.
    En zo gaat het wekenlang door


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ik ga het nog één keer vragen, haha.
    maar mag ik alsjeblieft naar Amsterdam als ik zeker weten een bandje heb waardoor ik sowieso binnen kom? want robin gaat naar hilversum om zo een bandje te halen, en als het lukt neemt ze er ook één voor mij mee zodat we zeker weten binnen komen. dan zeg ik ook school niet voor niks af omdat ik sowieso binnen kom. want als ik geen bandje heb en naar amsterdam ga weet ik niet of ik binnen kom en dan zou ik school voor niks afzeggen, en dat vind ik dat ook niet leuk. Robin mag ook alleen maar als ze zeker weten een bandje heeft. Dus mag ik alsjeblieft voor 1 keer een dagje school afzeggen? het is ook mijn kortste dag van de week, en ik heb ook geen SE die dag, want als je die op een woendag hebt moet je die het 7e en 8e uur maken maar ik heb er die dag geen. ik hoop echt dat ik mag, want als ze dan de volgende keer naar Nederland komen duurt dat nog heeel lang, en dan zijn er ook meer mensen fan van dus heb ik minder kans om ze te zien!

    xxxxx



    Ha Sanne,

    Nou, ik zal weer maar eens over m'n hart strijken. Je mag, maar alleen dus als je zo'n bandje hebt!!
    Het gaat eigenlijk tegen m'n principe in om je "zomaar" ziek te melden. Ik vind het trouwens belachelijk
    dat ze zoiets midden in de week en midden op de dag organiseren. Maar goed...
    Is het inschrijven naar London nog gelukt? En weet je daar al iets van??

    Groetjes van je mamaatje,

    xxxxx



    soms is mn ma best lief ;$


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    THIS IS HOW I FEEEEL, I'M COLD AND I'M ASHAMED, LYING NAKED ON THE FLOOOOOOOOOOOR


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dit is echt naaiend.
    waarschijnlijk mogen die mensjes van 1DstreetteamNL gewoon naar binnen ):


    Some things are changing too much.

    xJoellaMalik schreef:
    Dit is echt naaiend.
    waarschijnlijk mogen die mensjes van 1DstreetteamNL gewoon naar binnen ):

    zou je denken??


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    xJoellaMalik schreef:
    Dit is echt naaiend.
    waarschijnlijk mogen die mensjes van 1DstreetteamNL gewoon naar binnen ):
    OKE DAT SLAAT NERGENS OP, ZIJN HUN EEN SPECIALE TWITTER, NEE. DAT HUN NOU CONTACT HEBBEN MET DAT SONY GESHIT, KAN IK OOK NIKS AAN DOEN MAAR OMIJNGOD WAT IS DIT NAAIEND.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    DIIT IS ECHT FUCKING ZWAREE KUT BULLSHIT!


    What's so bad about being different?

    Oke, ze krijgen dus gewoon kaartjes.
    DIT IS ECHT GENAAID.


    Some things are changing too much.

    facking hell.


    What's so bad about being different?

    IK HEB ZO'N HEKEL AAN SONY LALALLALALA


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    1DstreetteamNL mag gewoon naar binnen, omdat ze van alles mee geregeld hebben (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bradford schreef:
    (...)
    Jaaah, ik ga ook alleen. En als we binnen kunnen komen moeten we zeker ergens afspreken. Heb jij al zo'n mail verstuurd??

    Kan toch pas vanaf 8 uur? maar dan spreken we gewoon iets af (: <3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.


    The soul needs autumn.

    maaar, robin en ik hebben nu treinkaartjes gekocht, dus wij kunnen dit jaar nog een keer afspreken als ik wel kan...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Fuck them.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''