ik ga het nog één keer vragen, haha.
maar mag ik alsjeblieft naar Amsterdam als ik zeker weten een bandje heb waardoor ik sowieso binnen kom? want robin gaat naar hilversum om zo een bandje te halen, en als het lukt neemt ze er ook één voor mij mee zodat we zeker weten binnen komen. dan zeg ik ook school niet voor niks af omdat ik sowieso binnen kom. want als ik geen bandje heb en naar amsterdam ga weet ik niet of ik binnen kom en dan zou ik school voor niks afzeggen, en dat vind ik dat ook niet leuk. Robin mag ook alleen maar als ze zeker weten een bandje heeft. Dus mag ik alsjeblieft voor 1 keer een dagje school afzeggen? het is ook mijn kortste dag van de week, en ik heb ook geen SE die dag, want als je die op een woendag hebt moet je die het 7e en 8e uur maken maar ik heb er die dag geen. ik hoop echt dat ik mag, want als ze dan de volgende keer naar Nederland komen duurt dat nog heeel lang, en dan zijn er ook meer mensen fan van dus heb ik minder kans om ze te zien!
xxxxx
Ha Sanne,
Nou, ik zal weer maar eens over m'n hart strijken. Je mag, maar alleen dus als je zo'n bandje hebt!!
Het gaat eigenlijk tegen m'n principe in om je "zomaar" ziek te melden. Ik vind het trouwens belachelijk
dat ze zoiets midden in de week en midden op de dag organiseren. Maar goed...
Is het inschrijven naar London nog gelukt? En weet je daar al iets van??
Groetjes van je mamaatje,
xxxxx
soms is mn ma best lief ;$
If you spread your wings, you can fly away with me.