• We are proud to be a directioner <3








    5 october is the day that we'll never forget


    Lieverds, ik wil nog even kwijt; Dat jullie heel erg veel voor mij zijn gaan betekenen, ik beschouw jullie echt als vriendennen en ik hou echt van jullie<33

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 21:32 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Bradford schreef:
    (...)
    Ja, is het dan niet een goed idee als we allemaal gewoon iemand van q opgeven, zodat we meer kans hebben?

    Ik denk niet dat iedereen dat zal doen, omdat sommige gewone vriendinnen meenemen. Maar ga jij dan ook alleen woensdag, als we tenminste een bandje krijgen, want anders kunnen we wel eregens afspreken van te voren?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Maar kijk, eigenlijk is het vrij oneerlijk want het is niet fotogebonden dus in principe kan iedereen iedereen overhalen om mail te sturen en dan de code meenemen en een vriendin.


    SLOAN.

    Horan schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat iedereen dat zal doen, omdat sommige gewone vriendinnen meenemen. Maar ga jij dan ook alleen woensdag, als we tenminste een bandje krijgen, want anders kunnen we wel eregens afspreken van te voren?

    Jaaah, ik ga ook alleen. En als we binnen kunnen komen moeten we zeker ergens afspreken. Heb jij al zo'n mail verstuurd??


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik ga met een vriendin van school.
    want zij geeft mijn naam op, en andersom.

    ze zou bij mij komen slapen, maar nu dit gezeik weer..


    Some things are changing too much.

    Yay, m'n moeder gaat ook een mail sturen. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Aahhaa xd


    Some things are changing too much.

    HOI SCHATJES <3333333333333


    OKE IK WAS NET ZO ZO ZO ZO SUPER BLIJ WANT IK MAG VAN MIJN MOEDER ALS IK EEN BANDJE ZOU HEBBEN, krijg ik te horen dat dat niet meer doorgaat -.-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ENENENENEN

    zo een meisje uit mijn klas zit bij Radio Rijks, die doen in de pauze muziek draaien, dus die zat zo in de klas; ja weten jullie nog liedjes die ik kan draaien? toen zei iemand ja die Swagger Jagger, ik zeg zo HE die is van Cher Lloyd, iemand die meedeed aan x Factor, zegt ik zo; IK WEET NOG EEN LIEDJE VOOR JE, die hebben ook meegedaan aan x Factor, zegt ze; OH ONE DIRECTION? zeg ik JAAAAAA. zegt ze; oh waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht? komt zo een ander meisje; ik heb Na Na Na ofzo iets van hun op mijn ipod staan? en toen moest ik ze gaan laten zien en ze vonden Liam en Zayn knap HAHA. maar toen in de aula gingen ze die dus draaien (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    ENENENENEN

    zo een meisje uit mijn klas zit bij Radio Rijks, die doen in de pauze muziek draaien, dus die zat zo in de klas; ja weten jullie nog liedjes die ik kan draaien? toen zei iemand ja die Swagger Jagger, ik zeg zo HE die is van Cher Lloyd, iemand die meedeed aan x Factor, zegt ik zo; IK WEET NOG EEN LIEDJE VOOR JE, die hebben ook meegedaan aan x Factor, zegt ze; OH ONE DIRECTION? zeg ik JAAAAAA. zegt ze; oh waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht? komt zo een ander meisje; ik heb Na Na Na ofzo iets van hun op mijn ipod staan? en toen moest ik ze gaan laten zien en ze vonden Liam en Zayn knap HAHA. maar toen in de aula gingen ze die dus draaien (:

    AHAHAHA.
    ZAYN <33


    Some things are changing too much.

    Hoi schatjes, ik ben thuis :3
    Aan de ene kant vind ik het heel kut nu met die mailtjes en aan de adere kant niet... Mja


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    oh en ik heb op school een bijnaam gekregen;
    zo een jongen noemt een meisje uit onze klas Tarzan of Zeekoe, en zo een ander meisje heet Jennifer dus die noemen ze Jennifer Lopez, dus ik zat zo naast Jennifer zegt die jongen ja sanne jij moet nog een bijnaam hebben. vraagt ie zo mn achternaam ik zeg; de Viet. zegt ie even later; Wiet, of Wietteke, ik moest keihard lachen, maar hij hoeft er nu dus van gemaakt; Wietske. ging die zo door de klas schreeuwen; WE HEBBEN EEN NIEUW MEISJE IN DE KLAS, WIETSKE


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    oh en ik heb op school een bijnaam gekregen;
    zo een jongen noemt een meisje uit onze klas Tarzan of Zeekoe, en zo een ander meisje heet Jennifer dus die noemen ze Jennifer Lopez, dus ik zat zo naast Jennifer zegt die jongen ja sanne jij moet nog een bijnaam hebben. vraagt ie zo mn achternaam ik zeg; de Viet. zegt ie even later; Wiet, of Wietteke, ik moest keihard lachen, maar hij hoeft er nu dus van gemaakt; Wietske. ging die zo door de klas schreeuwen; WE HEBBEN EEN NIEUW MEISJE IN DE KLAS, WIETSKE

    AHAHAHAHAHA xdd


    Some things are changing too much.

    Hello (:
    Ik kan niet 5 oktober want ik ben kwart over drie uit & mijn vader werkt tot erg laat... D':
    Ik hoop dat 1D snel een concert geeft op geen schooldag. *zucht*


    They were never in fact homeless

    ik ga even hier mijn zeur mailtje die ik naar mijn moeder had gestuurd hier zetten, en haar antwoord :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    oh en ik heb op school een bijnaam gekregen;
    zo een jongen noemt een meisje uit onze klas Tarzan of Zeekoe, en zo een ander meisje heet Jennifer dus die noemen ze Jennifer Lopez, dus ik zat zo naast Jennifer zegt die jongen ja sanne jij moet nog een bijnaam hebben. vraagt ie zo mn achternaam ik zeg; de Viet. zegt ie even later; Wiet, of Wietteke, ik moest keihard lachen, maar hij hoeft er nu dus van gemaakt; Wietske. ging die zo door de klas schreeuwen; WE HEBBEN EEN NIEUW MEISJE IN DE KLAS, WIETSKE

    Whahha, zo noem ik een man mijn vrienden al 3 ofzo xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!