• We are proud to be a directioner <3








    5 october is the day that we'll never forget


    Lieverds, ik wil nog even kwijt; Dat jullie heel erg veel voor mij zijn gaan betekenen, ik beschouw jullie echt als vriendennen en ik hou echt van jullie<33

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 21:32 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    BOEM. I'm home, ladies! <3


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Parabatai schreef:
    (...)

    Jeetje dat is kut, dat is nog langer dan mijn langste dag normaal gesproken. Arme jij!

    het is inderdaad wel kut


    Some things are changing too much.

    CHANOUUUU <33333


    Some things are changing too much.

    Haaaaaaaaaai (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik vraag me echt af wanneer wordt bekend gemaakt hoeveel bandjes je p.p mag meenemen. Persoonlijk denk ik dat je maar 1 p.p mag meenemen, omdat het anders oneerlijk is tegenover de andere fans die ook in de rij staan.

    Oké, en ik ben al vragen aan het verzinnen en dat moet ik niet doen ;-;


    SLOAN.

    We hebben jullie opmerkingen besproken en willen geen fans teleurstellen die niet twee keer kunnen reizen om aan een bandje te komen. Daarom is er besloten om het anders aan te pakken. Iedereen die op 5 Oktober wil komen moet tussen Dinsdag 27 september 20:00 uur en Woensdag 28 September 20:00 uur een e-mail sturen naar onedirection.nl@sonymusic.com met je voor- en achternaam en woonplaats. Bij het sturen van de mail mag je één extra vriend(in) opgeven die met je mee gaat. Ouders hoeven niet opgegeven te worden. Er zullen 400 mensen in totaal geselecteerd worden (200 x 2) door een computer die allemaal een unieke code zullen terugkrijgen die gekoppeld is aan je naam. Door je naam en code bij de deur door te geven op 5 Oktober kom je binnen. Elke code is persoonsgebonden en mag niet verspreid worden.


    Komen ze nu pas mee =='


    SLOAN.

    Haha.
    ik weet ook nog niks.
    (A)


    Some things are changing too much.

    Parabatai schreef:
    (...)

    Komen ze nu pas mee =='

    Ja jezus.
    alles al geregeld, zodat we daar heen kunnen gaan ):


    Some things are changing too much.

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Ja jezus.
    alles al geregeld, zodat we daar heen kunnen gaan ):


    Ja, precies. Ik heb vet veel moeite gedaan om vrij te krijgen voor mijn werk en alles en nu zeggen ze dat af. mkay.


    SLOAN.

    Parabatai schreef:
    (...)

    Ja, precies. Ik heb vet veel moeite gedaan om vrij te krijgen voor mijn werk en alles en nu zeggen ze dat af. mkay.

    Hier kan ik echt niet tegen,
    nu iedereen maar weer vertellen dat het niet hoeft ):


    Some things are changing too much.

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Hier kan ik echt niet tegen,
    nu iedereen maar weer vertellen dat het niet hoeft ):


    Ik had toch al niets aan mijn ouders doorgegeven, omdat ze toch weg zijn dus dat scheelt, maar jeetje. Het is wel handiger ook eerlijker maar jammerder.


    SLOAN.

    Parabatai schreef:
    (...)

    Komen ze nu pas mee =='


    Aah, nee.. Maar ik zou met twee vriendinnen komen, een tweeling? Dus dan zou er eentje niet moeten gaan? ;o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Parabatai schreef:
    (...)

    Ik had toch al niets aan mijn ouders doorgegeven, omdat ze toch weg zijn dus dat scheelt, maar jeetje. Het is wel handiger ook eerlijker maar jammerder.

    Ja inderdaad.
    het is makkelijker als ze gewoon in utrecht hadden gedaan ofzo.
    das voor iedereen het makkelijkste..


    Some things are changing too much.

    Zal ik dan gewoon.. 1 van jullie opgeven? ;o
    Zodat m'n vriendin haar zusje kan opgeven en we misschien wel allemaal kunnen? x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Aah, nee.. Maar ik zou met twee vriendinnen komen, een tweeling? Dus dan zou er eentje niet moeten gaan? ;o


    Je kan het ook zo doen, jij neemt een van die 2 mee, een van die twee neemt jouw mee, en weer 1 van die twee neemt de ander mee. Is evenveel kans dat je doorgaat toch?


    SLOAN.