• We are proud to be a directioner <3








    5 october is the day that we'll never forget


    Lieverds, ik wil nog even kwijt; Dat jullie heel erg veel voor mij zijn gaan betekenen, ik beschouw jullie echt als vriendennen en ik hou echt van jullie<33

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 21:32 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Horan schreef:
    Ik vind dit echt klote D: Ik was veel liever naar Hilversum gegaan, dan had ik tenminste meer kans, naar mijn idee D:


    Ja, inderdaad. Nou ja, god moet toch een keer van me gaan houden.


    SLOAN.

    Parabatai schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad. Nou ja, god moet toch een keer van me gaan houden.

    Echt he.


    Some things are changing too much.

    Ik zie er nu echt tegenop, want je zult zien dat ik niet geselecteerd word, want er worden 1000en mails ingestuurd --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Ik vind dit echt klote D: Ik was veel liever naar Hilversum gegaan, dan had ik tenminste meer kans, naar mijn idee D:


    Ja, ik ook. En konden beide vriendinnen mee... Nu moet ik duizend mails sturen. :x


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Echt he.


    Eigenlijk weet ik niet wat ik ervan moet vinden. Het is eerlijker, maar toch weer oneerlijk. En ik ben blij ermee, maar toch niet. Confused. ;x


    SLOAN.

    ik had het liever gewoon in hilversum gehad.
    dan kon je het zelf een beetje bepalen of je wel een bandje zou kunnen krijgen of niet.
    nu ligt het aan een computer O.O


    Some things are changing too much.

    Ik denk dat ze een systeem hebben die dubbele mails eruit pikt. En ze zullen allenamen wel controleren dat er geen dubbele tussen zitten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    En ik vond het Hilversum idee gewoon veel gezelliger, dan doe je er tenminste nog moeite voor --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Moet je eigenlijk een vriendin meenemen of niet, want ik heb niet echt iemand van mijn vriendinnen die fan is van 1D. En eigenlijk had ik het ook veel liever in Hilversum gehad, want dat ligt het zegmaar zo'n beetje aan jezelf als je geen bandje hebt. Nu moet je gewoon hopen dat de computer je selecteerd O.o


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Horan schreef:
    En ik vond het Hilversum idee gewoon veel gezelliger, dan doe je er tenminste nog moeite voor --'


    Ja, inderdaad.


    SLOAN.

    Bradford schreef:
    Moet je eigenlijk een vriendin meenemen of niet, want ik heb niet echt iemand van mijn vriendinnen die fan is van 1D. En eigenlijk had ik het ook veel liever in Hilversum gehad, want dat ligt het zegmaar zo'n beetje aan jezelf als je geen bandje hebt. Nu moet je gewoon hopen dat de computer je selecteerd O.o

    Dan geef je mij op ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik kan wel bijna janken, hoe klote is dit? 200 mails uit, like, 3000 mails. Hoe groot is de kans D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    (...)
    Dan geef je mij op ;D

    Ja, is het dan niet een goed idee als we allemaal gewoon iemand van q opgeven, zodat we meer kans hebben?


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Horan schreef:
    Ik kan wel bijna janken, hoe klote is dit? 200 mails uit, like, 3000 mails. Hoe groot is de kans D:

    Ja, ik vind het echt kut ):


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Horan schreef:
    Ik kan wel bijna janken, hoe klote is dit? 200 mails uit, like, 3000 mails. Hoe groot is de kans D:

    Godver.

    Fuck my life.


    Some things are changing too much.