• Drie kwartier geleden heb ik Nikki op de trein naar huis gezet. De deuren van de trein gingen dicht een laatste keer Ik hou van je zeggen en toen reed de trein weg. En ja hoor, daar kwam het gevoel weer. Dat gevoel dat elke vezel in je lichaam schreeuwt dat ze niet mag gaan. Dat je hart, je hoofd, je ziel, alles schreeut dat ze moet blijven. Maar dat je haar moet laten gaan, omdat het echt niet anders kan. Zo'n vreselijk gevoel, ik kan er gewoon niet tegen. Ik word chagerijnig, down en aggresief van, omdat ik er gewoon niet mee om kan gaan. Ik weet het uiteindelijk wen je eraa, maar ik ben er niet aangewent. De stilte die nu op mijn kamer heerst is oorverdovend en ik heb het koud. Echt vreselijk koud en niet eens omdat het koud is op mijn kamer (23 graden). Maar ik mis gewoon die heerlijke lichaamswarmte -zucht- Dat is echt het enige, zware nadeel van lange afstandrelaties. Het laten gaan van elkaar. Dat is gewoon vreselijk.

    Wie kent het gevoel of heeft het al eens een keer in die trend meegemaakt?


    P.s. Als je vind dat ik zeur, maak het dan zelf maar een keer mee en lees dan het topic nog een keer. (bloos)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 21:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oooh, wat hou ik toch van Quizlet. Altijd kun je erop rekenen dat mensen je steunen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Oooh, wat hou ik toch van Quizlet. Altijd kun je erop rekenen dat mensen je steunen
    En je kunt er ook leuke vrienden vinden ;)!


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)En je kunt er ook leuke vrienden vinden ;)!

    Uhu!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.



    Nu ben ik dus ook in jouw stemming... Was ik overigens al hoor, maar nu is snikken overgegaan in huilen... FUCK LANGEAFSTANDRELATIES, FUCK THIS SOOO MUCH.



    Het is niet eerlijk, oh nee... Het leven is oneerlijk...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat heb ik met Dennis ja. Een beetje minder, maar toch is het stom D:
    Maar na een tijdje went het wel hoor (: En je weet dat je haar altijd weer zal zien ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Dat heb ik met Dennis ja. Een beetje minder, maar toch is het stom D:
    Maar na een tijdje went het wel hoor (: En je weet dat je haar altijd weer zal zien ^^

    Ik weet dat het went en tja dennis, dat is een geval apart. En ik weet inderdaad dat ik haar altijd weer zal zien. Feels good


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben nog nooit echt verliefd geweest dus nee niet echt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb mijn vriend voor het laatst in februari gezien ... Ik weet dus maar al te goed wat het gevoel is. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    DarkSavior schreef:
    Het is niet dom, ik snap helemaal wat je bedoeld. En inderdaad je kunt er niks aandoen. Behalve dan geduldig wachten tot het volgende weekend


    Als ik hem dan al kan zien het volgend weekend. Als meneer een weekendje festival plant, dan moet ik hem al twee weken missen D:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wou hier een kutreactie gaan plaatsen :'),
    maar omdat het toch bijna een maand heeft geduurt voor er weer een topic over Nikki kwam en omdat ik zo'n lief persoon ben,
    zeg ik maar gewoon dat ik het zielig voor je vind ;(
    + je kunt over een paar jaar altijd naar d'r toe verhuizen ^^

    Negligible schreef:
    (...)

    Als ik hem dan al kan zien het volgend weekend. Als meneer een weekendje festival plant, dan moet ik hem al twee weken missen D:

    Ga anders gewoon mee naar het festival?

    Radke schreef:
    Ik wou hier een kutreactie gaan plaatsen :'),
    maar omdat het toch bijna een maand heeft geduurt voor er weer een topic over Nikki kwam en omdat ik zo'n lief persoon ben,
    zeg ik maar gewoon dat ik het zielig voor je vind ;(
    + je kunt over een paar jaar altijd naar d'r toe verhuizen ^^

    Ach ellen, je bent te aardig voor me :W
    And yes, thats possible ^^

    Severed schreef:
    Ik heb mijn vriend voor het laatst in februari gezien ... Ik weet dus maar al te goed wat het gevoel is. (no_chears)

    Naaawh -hugs-

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 22:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ooh Mitchie...
    Ik heb hetzelfde gevoel, al kan ik er al iets beter mee omgaan. Maar ik mis jou ook ontzettend, ik ga deze drie maanden zo hard mijn best doen om het beter te maken, zodat we elkaar daarna vaker kunnen zien en elkaar minder vaak hoeven te laten gaan.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ach ellen, je bent te aardig voor me
    And yes, thats possible ^^



    Sarcasm much, het was niet gemeen bedoeld though.

    Ugh, I know the feeling. ;(
    Had het gisteren nog voor. Mijn terugreis op de trein was zeer ... triest! Serieus. Gelukkig dat niemand me zag. :x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is altijd in het begin van een relatie Mitchie, je raakt er wel aan gewend ^^


    jupz, + je wist dat dat er bij in zat voordat je die keuze maakte :)

    Maar kijk het voorkomt ook dat je mekaar te vaak ziet ;p Dat is wel bevorderend voor een relatie :P


    Ligt and Darkness are both very different..