• Drie kwartier geleden heb ik Nikki op de trein naar huis gezet. De deuren van de trein gingen dicht een laatste keer Ik hou van je zeggen en toen reed de trein weg. En ja hoor, daar kwam het gevoel weer. Dat gevoel dat elke vezel in je lichaam schreeuwt dat ze niet mag gaan. Dat je hart, je hoofd, je ziel, alles schreeut dat ze moet blijven. Maar dat je haar moet laten gaan, omdat het echt niet anders kan. Zo'n vreselijk gevoel, ik kan er gewoon niet tegen. Ik word chagerijnig, down en aggresief van, omdat ik er gewoon niet mee om kan gaan. Ik weet het uiteindelijk wen je eraa, maar ik ben er niet aangewent. De stilte die nu op mijn kamer heerst is oorverdovend en ik heb het koud. Echt vreselijk koud en niet eens omdat het koud is op mijn kamer (23 graden). Maar ik mis gewoon die heerlijke lichaamswarmte -zucht- Dat is echt het enige, zware nadeel van lange afstandrelaties. Het laten gaan van elkaar. Dat is gewoon vreselijk.

Wie kent het gevoel of heeft het al eens een keer in die trend meegemaakt?

P.s. Als je vind dat ik zeur, maak het dan zelf maar een keer mee en lees dan het topic nog een keer. (bloos)

[ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 21:15 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Sorenos schreef:
    (...)
    Maar Michell, je liefdestopic wordt roept veel emoties op hoor ;p

Ik merk het :W

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

ilovezayn schreef:
    (...)

Ik hou mijn bek niet, zeker niet voor jou. Waarom zou ik naar je reacties omkijken als je alleen maar negatieve reacties plaatst (: ?

Malik, laat het gewoon. Iedereen zo zijn mening :W

ken het gevoel niet en ook niet meegemaakt sorry :Y)

maar echt leuk voor je mitchell en gaat het al wat beter als eerst? :Y)

When your path is clear, follow it all the way and go for it.

depression schreef:
    ken het gevoel niet en ook niet meegemaakt sorry :Y)

maar echt leuk voor je mitchell en gaat het al wat beter als eerst? :Y)

Jaaaaah, dankzij vanochtend ^^ Heerlijk msn gesprek gehad

DarkSavior schreef:
    (...)
    Jaaaaah, dankzij vanochtend ^^ Heerlijk msn gesprek gehad

mooi zo en dan als je haar weer ziet is het gevoel mega of gewoon tiental keer zoveel als wanneer je haar elke dag ziet (A)

depression schreef:
    (...)

mooi zo en dan als je haar weer ziet is het gevoel mega of gewoon tiental keer zoveel als wanneer je haar elke dag ziet (A)

Jaaah, daar heb je helemaal gelijk ik!

DarkSavior schreef:
    (...)
    Jaaah, daar heb je helemaal gelijk ik!

mss moet ik het niet vragen maar ik ben nieuwschierig kennen jullie elkaar via quizlet? :Y)

Iedereen moet nu weer lief tegen elkaar doen en Mitchell's liefde voor Nikki accepteren.
    Yes? Got it?
    Good.

Ik vind het trouwens echt superschattig dat een jongen zoveel liefde voor een meisje heeft, dat hij spontaan over gevoelens begint. Wáár is mijn gevoelige, maar toch sterke bink? :'D

"Well, well. Look who we've got here!"

depression schreef:
    (...)

mss moet ik het niet vragen maar ik ben nieuwschierig kennen jullie elkaar via quizlet? :Y)

Nieuwschierigheid is geen zonde. Ja, ik leerde Assassin 24 mei kennen, toen hebben we voor het eerst met elkaar gepraat. 5 juli was de eerste kus op een meeting en de 11de vroeg ik haar ^^
    En sindsdien zijn we gelukkig samen

Dudley schreef:
    Iedereen moet nu weer lief tegen elkaar doen en Mitchell's liefde voor Nikki accepteren.
    Yes? Got it?
    Good.

Ik vind het trouwens echt superschattig dat een jongen zoveel liefde voor een meisje heeft, dat hij spontaan over gevoelens begint. Wáár is mijn gevoelige, maar toch sterke bink? :'D

Geniale reactie _O_
    En dankjewel, het is lief dat je dat zegt. Tja, ik ben gewoon gevoellig, ligt in mijn natuur. En jij zult die van jou ook wel vinden!

[ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 22:04 ]

ilovezayn schreef:
    @CountMein

Je bent echt een fucking bitch. Laat hem gewoon gelukkig zijn. Als je je er zo aan ergert, kijk je er toch niet naar? Maar aan al je reacties te zien ben je fucking chagrijnig want je kan niet een degelijke reactie plaatsen.

Pardon. JIJ NOEMT SEVDA EEN BITCH. Ik vind het ook heel leuk voor Mitchell en Nikki. Maar ik irriteer me er ook aan. (ook maar een beetje)
    Want ik hoef niet elke week een topic dat ze zoveel van elkaar houden.

"Ignite, my love. Ignite."

Sushita schreef:
    (...)

Pardon. JIJ NOEMT SEVDA EEN BITCH. Ik vind het ook heel leuk voor Mitchell en Nikki. Maar ik irriteer me er ook aan. (ook maar een beetje)
    Want ik hoef niet elke week een topic dat ze zoveel van elkaar houden.

Sarita, je weet best dat ik in de laatste tijd amper topics over haar heb aangemaakt.

Anyway, please stay on-topic.

[ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 22:07 ]

Jammer dat je hier niet zo'n buzzer kunt sturen à la msn, zodat je iedereen weer even opfrist.

"Well, well. Look who we've got here!"

DarkSavior schreef:
    (...)
    Nieuwschierigheid is geen zonde. Ja, ik leerde Assassin 24 mei kennen, toen hebben we voor het eerst met elkaar gepraat. 5 juli was de eerste kus op een meeting en de 11de vroeg ik haar ^^
    En sindsdien zijn we gelukkig samen

aaw schattig zo leuk voor jullie ik hoop dat het nog lang zo blijft voor jullie ^^ verassend wat voor wonderen internet kan verrichten xD

btw juli is dat na mei of? ik ben echt slecht met het onthouden van maanden xD

depression schreef:
    (...)

aaw schattig zo leuk voor jullie ik hoop dat het nog lang zo blijft voor jullie ^^ verassend wat voor wonderen internet kan verrichten xD

btw juli is dat na mei of? ik ben echt slecht met het onthouden van maanden xD

Dankjeweeeeeeel. En inderdaad internet is toch een mooi iets ^^

Juli is 2 maand na mei ;)