• Drie kwartier geleden heb ik Nikki op de trein naar huis gezet. De deuren van de trein gingen dicht een laatste keer Ik hou van je zeggen en toen reed de trein weg. En ja hoor, daar kwam het gevoel weer. Dat gevoel dat elke vezel in je lichaam schreeuwt dat ze niet mag gaan. Dat je hart, je hoofd, je ziel, alles schreeut dat ze moet blijven. Maar dat je haar moet laten gaan, omdat het echt niet anders kan. Zo'n vreselijk gevoel, ik kan er gewoon niet tegen. Ik word chagerijnig, down en aggresief van, omdat ik er gewoon niet mee om kan gaan. Ik weet het uiteindelijk wen je eraa, maar ik ben er niet aangewent. De stilte die nu op mijn kamer heerst is oorverdovend en ik heb het koud. Echt vreselijk koud en niet eens omdat het koud is op mijn kamer (23 graden). Maar ik mis gewoon die heerlijke lichaamswarmte -zucht- Dat is echt het enige, zware nadeel van lange afstandrelaties. Het laten gaan van elkaar. Dat is gewoon vreselijk.

    Wie kent het gevoel of heeft het al eens een keer in die trend meegemaakt?


    P.s. Als je vind dat ik zeur, maak het dan zelf maar een keer mee en lees dan het topic nog een keer. (bloos)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 21:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    iPotter schreef:
    Ik herken het niet, maar ik kan het me voorstellen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Bohemian schreef:
    Aww, dit is echt zó lief!

    OT: nog nooit meegemaakt!

    Dankjewel (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ja ik ken het... al is het op die trein zelf zitten en je liefde lekker zien meelopen, dat moment dat je gewoon aan die noodrem wilt gaan hangen...

    of als de auto waar hij inzit dan wegrijd, heb je ook altijd zo'n zin om alles te doen om die auto te stoppen, zelfs ervoor springen is goed om hem langer bij je te kunnen hebben.

    en helaas, inderdaad, dat gevoel wil maar niet wennen. het is ijskoud alleen in je kamer of bed. je hoofd heeft veel te gekke scenario's. je word gewoon langzaam gek.

    ik kan niet wachten tot zaterdag.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    AppleFritter schreef:
    Life sucks and then you die.
    Stel nou dat je in Friesland woonde en je iets had met iemand in België. Ja, just be happy dat je haar nog zo vaak kunt zien.


    grens met Wallonie- den bosch hier. laatst was ik 8 uur onderweg van zijn kot naar mijn huis. het duurt lang, maar hoe ver het ook is, als je elkaar graag ziet, dan zul je elkaar vaak genoeg zien.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    I know the feeling. Dat is zo'n groot nadeel aan lange afstandsrelaties D:
    Maar ach, ik kan ermee leven. Voor jou en Nikki zal het erger zijn, omdat jullie nog verder uit elkaar wonen...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    iPotter schreef:
    Ik herken het niet, maar ik kan het me voorstellen.


    Save me from myself.

    En ik kan zó niet tegen jou Nikki-topics. :'D
    In het begin was ik superblij voor jullie, eerlijk waar. Maar het irriteerd wel een beetje hoor. (Een héél klein beetje maar hoor (cat))


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    En ik kan zó niet tegen jou Nikki-topics. :'D
    In het begin was ik superblij voor jullie, eerlijk waar. Maar het irriteerd wel een beetje hoor. (Een héél klein beetje maar hoor (cat))


    Misschien een klein beetje... Maar dat zou gemeen zijn om zo te zeggen, dat arme jochie is gewoon verliefd. Kijk, als hij echt overal zoiets zou posten als: 'OOH OMG NIKKI NIKKI NIKKI NIKKI :9~.' dan zou ik het ook niet leuk vinden, maar hij doet het wel op zo'n manier dat je echt gaat denken: 'Ja, ik wil ook bij mijn vriend zijn nu...'
    WAAROM, WAAROM DENK IK NU DAN TOCH ZO STERK AAN MIJN VRIEND... NEE, DAT GEBEURT NOU ALTIJD ALS IK NAAR DIT TOPIC GA D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ahw. Ik vind jou zo lief he? Gewoon hoe je die dingen beschrijft. Nog nooit een jongen meegemaakt die dat deed haha.


    To infinity and beyond •

    iPotter schreef:
    Ik herken het niet, maar ik kan het me voorstellen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Basecca schreef:
    (...)

    Misschien een klein beetje... Maar dat zou gemeen zijn om zo te zeggen, dat arme jochie is gewoon verliefd. Kijk, als hij echt overal zoiets zou posten als: 'OOH OMG NIKKI NIKKI NIKKI NIKKI :9~.' dan zou ik het ook niet leuk vinden, maar hij doet het wel op zo'n manier dat je echt gaat denken: 'Ja, ik wil ook bij mijn vriend zijn nu...'
    WAAROM, WAAROM DENK IK NU DAN TOCH ZO STERK AAN MIJN VRIEND... NEE, DAT GEBEURT NOU ALTIJD ALS IK NAAR DIT TOPIC GA D:

    Beste Mitchel, dat 'OOH OMG NIKKI NIKKI NIKKI' post je wel, maar dan indirect :"D
    Bijna ieder topic en post van jou komt uit op Nikki, dat geeft hetzelfde effect :'D


    Let it come and let it be

    @CountMein

    Je bent echt een fucking bitch. Laat hem gewoon gelukkig zijn. Als je je er zo aan ergert, kijk je er toch niet naar? Maar aan al je reacties te zien ben je fucking chagrijnig want je kan niet een degelijke reactie plaatsen.


    To infinity and beyond •

    ilovezayn schreef:
    @CountMein

    Je bent echt een fucking bitch. Laat hem gewoon gelukkig zijn. Als je je er zo aan ergert, kijk je er toch niet naar? Maar aan al je reacties te zien ben je fucking chagrijnig want je kan niet een degelijke reactie plaatsen.

    En dit vind ik nou fucking overdreven. Dat meisje gaf heel netjes haar mening in tegenstelling tot jou. Ik heb zelf geen last van Mitchell's topics maar andere kunnen dat toch wel hebben, sjezus.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Beste Mitchel, dat 'OOH OMG NIKKI NIKKI NIKKI' boeit mij opzich niks, maar ik zeur er toch maar over :"D
    Bijna ieder topic en post van jou komt uit op Nikki, dat geeft hetzelfde effect. Namelijk dat ik behoorlijk jaloers op haar word en wens dat ik ook zo iemand had zoals jij :'D


    Tada, ik heb je post even aangepast! Niks tegen jou hoor, CountMeIn, maar ik ben het gewoon met hem eens.
    Mijn sarcasme moet je maar negeren.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Penguin schreef:
    (...)
    En dit vind ik nou fucking overdreven. Dat meisje gaf heel netjes haar mening in tegenstelling tot jou. Ik heb zelf geen last van Mitchell's topics maar andere kunnen dat toch wel hebben, sjezus.


    Nee, ik irriteer me gewoon aan AL haar reacties. Ze kan geen degelijke reacties geven. Die jongen is verliefd en ik vind het geweldig voor hem. Je kunt ook gewoon het topic negeren als ze zich er zo aan ergert.


    To infinity and beyond •