• Drie kwartier geleden heb ik Nikki op de trein naar huis gezet. De deuren van de trein gingen dicht een laatste keer Ik hou van je zeggen en toen reed de trein weg. En ja hoor, daar kwam het gevoel weer. Dat gevoel dat elke vezel in je lichaam schreeuwt dat ze niet mag gaan. Dat je hart, je hoofd, je ziel, alles schreeut dat ze moet blijven. Maar dat je haar moet laten gaan, omdat het echt niet anders kan. Zo'n vreselijk gevoel, ik kan er gewoon niet tegen. Ik word chagerijnig, down en aggresief van, omdat ik er gewoon niet mee om kan gaan. Ik weet het uiteindelijk wen je eraa, maar ik ben er niet aangewent. De stilte die nu op mijn kamer heerst is oorverdovend en ik heb het koud. Echt vreselijk koud en niet eens omdat het koud is op mijn kamer (23 graden). Maar ik mis gewoon die heerlijke lichaamswarmte -zucht- Dat is echt het enige, zware nadeel van lange afstandrelaties. Het laten gaan van elkaar. Dat is gewoon vreselijk.

    Wie kent het gevoel of heeft het al eens een keer in die trend meegemaakt?


    P.s. Als je vind dat ik zeur, maak het dan zelf maar een keer mee en lees dan het topic nog een keer. (bloos)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 21:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Ooh Mitchie...
    Ik heb hetzelfde gevoel, al kan ik er al iets beter mee omgaan. Maar ik mis jou ook ontzettend, ik ga deze drie maanden zo hard mijn best doen om het beter te maken, zodat we elkaar daarna vaker kunnen zien en elkaar minder vaak hoeven te laten gaan.

    Kijk dan hoe lief ze is! -tript hem- (heart2)

    Radke schreef:
    (...)

    Sarcasm much, het was niet gemeen bedoeld though.

    Oooh oke, dan trek ik mijn sarcastische opmerking in.

    Springfield schreef:
    Ugh, I know the feeling. ;(
    Had het gisteren nog voor. Mijn terugreis op de trein was zeer ... triest! Serieus. Gelukkig dat niemand me zag. :x

    Ik ken het gevoel, lang leve muziek en de mogelijkheid om te dichten.

    Sorenos schreef:
    (...)

    jupz, + je wist dat dat er bij in zat voordat je die keuze maakte :)

    Maar kijk het voorkomt ook dat je mekaar te vaak ziet ;p Dat is wel bevorderend voor een relatie :P

    True true, maar had niet verwacht dat het zo erg en heftig zou zijn.
    En ja dat is ook weer waar


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik ken het niet, en het lijkt me heel klote dus ik wil het ook niet kennen x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik had een paar jaar geleden een vriend die ver weg woonde, en vond het altijd vreselijk om op het station afscheid te nemen. Dus ik weet wat je doormaakt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    DancingDead schreef:
    ik ken het niet, en het lijkt me heel klote dus ik wil het ook niet kennen x]

    Het is klote dat klopt, maar het zeker wel waard!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik heb dat ook wel... ik moet (maar) een half uur met de trein voor ik bij mijn vriend ben, dat is niet zo lang maar wel te lang om vaak langs te gaan... ik zie hem gelukkig wel elk weekend, en onze ouders zijn zo vriendelijk dat we dan ook bij mekaar mogen blijven slapen om het langer te maken ^^ het ergste vind ik dat ik vaak een paar uur voor ik weg moet al triest word en zo onze tijd samen deels verpest...
    maar ik mijn vorige relatie zag ik mijn ex veeeel te vaak, dan is dit toch wel beter..
    ik ga morgen met mijn klas naar Leuven voor teambuilding, en het gaat héél vreemd zijn om daar te zijn zonder mijn vriend *zucht*


    ask her if she wants to stay a while

    Ergens heeft je relatie ook goeie punten. Je hebt altijd veel zin om haar weer te zien, je leeft niet op elkaars lip en gaat je daardoor nooit irriteren aan haar. Wees blij dat er zoveel mogelijkheden zijn om toch met haar in contact te blijven.
    Ik ken dat gevoel niet, want ik heb helaas nog nooit een relatie gehad. Wees blij dat je een relatie hebt. :Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn vriend moet een uur met de bus voordat hij bij mij is. Gelukkig zit op school in dezelfde stad als ik, zodat we elkaar eventueel in pauzes kunnen zien, wat zelden is. Gelukkig is hij hier elk weekend of ik ben daar, maar als hij zondag weer weg moet, dan word ik gewoon al een paar uur van te voren verdrietig enzo. Gisteren moest ik huilen en hyperventileren, omdat hij weg moest. En toen ben ik in zijn tas gedoken, die hij had laten staan, met kleding voor het geval hij spontaan kwam slapen, en ik heb een shirt gestolen, alleen maar om zijn geur om mij heen te hebben. Zucht, I'm sad now.
    -Maar hij komt morgen weer mij helpen met mijn laptop. En hij komt slapen :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    wanderlust schreef:
    ik heb dat ook wel... ik moet (maar) een half uur met de trein voor ik bij mijn vriend ben, dat is niet zo lang maar wel te lang om vaak langs te gaan... ik zie hem gelukkig wel elk weekend, en onze ouders zijn zo vriendelijk dat we dan ook bij mekaar mogen blijven slapen om het langer te maken ^^ het ergste vind ik dat ik vaak een paar uur voor ik weg moet al triest word en zo onze tijd samen deels verpest...
    maar ik mijn vorige relatie zag ik mijn ex veeeel te vaak, dan is dit toch wel beter..
    ik ga morgen met mijn klas naar Leuven voor teambuilding, en het gaat héél vreemd zijn om daar te zijn zonder mijn vriend *zucht*

    Hou het vol, zodra je hem weer ziet vergeet je hoe het wachten op hem was en geniet je alleen maar meer van de tijd samen!

    dance4ever schreef:
    Ergens heeft je relatie ook goeie punten. Je hebt altijd veel zin om haar weer te zien, je leeft niet op elkaars lip en gaat je daardoor nooit irriteren aan haar. Wees blij dat er zoveel mogelijkheden zijn om toch met haar in contact te blijven.
    Ik ken dat gevoel niet, want ik heb helaas nog nooit een relatie gehad. Wees blij dat je een relatie hebt. :Y)

    Ja, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar je moet het ook zo zien, als het een keer heel slecht gaat, kan ze niet snel even langskomen. En inderdaad lang leve MSN en de telefoon *O*

    Synyster schreef:
    Mijn vriend moet een uur met de bus voordat hij bij mij is. Gelukkig zit op school in dezelfde stad als ik, zodat we elkaar eventueel in pauzes kunnen zien, wat zelden is. Gelukkig is hij hier elk weekend of ik ben daar, maar als hij zondag weer weg moet, dan word ik gewoon al een paar uur van te voren verdrietig enzo. Gisteren moest ik huilen en hyperventileren, omdat hij weg moest. En toen ben ik in zijn tas gedoken, die hij had laten staan, met kleding voor het geval hij spontaan kwam slapen, en ik heb een shirt gestolen, alleen maar om zijn geur om mij heen te hebben. Zucht, I'm sad now.
    -Maar hij komt morgen weer mij helpen met mijn laptop. En hij komt slapen :3

    Shirt stelen, dat komt me heeeel bekend voor. En wat leuk voor je dat hij morgen blijft slapen, verheug je je zeker heel erg op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik herken het. Ben vanaf vrijdagochtend tot aan vanochtend bij mijn vriend geweest, zijn huis, wat tegenwoordig ook grotendeels mijn huis is, waar ik mijn plekje heb, en heerlijk in rond kan dartelen, ook als hij er niet is. (zoals afgelopen weekend veel, hij moest veel werken:() Maar als hij dan thuis komt, en we dan gewoon samen, in elkaars armen in bed kunnen kruipen, maakt dat alles goed, het idee is zo heerlijk. Gewoon door zijn/onze spulletjes heen te kunnen gaan, en het gevoel te hebben, dat je echt samen bent, samen een toekomst op bouwt, en gewoon niet meer zonder elkaar kunt. Nu moet ik weer twee nachtjes alleen slapen, en dat gaat weer hel worden. :( Zucht, ik ben té verslaafd aan dat heerlijke lichaam naast me. (En nee, we zitten niet in het begin van een relatie, het is gewoon het feit dat ik zo ongeveer gewend ben aan hem naast/bij me:Y))


    Bad decisions make good stories.

    Synyster schreef:
    Mijn vriend moet een uur met de bus voordat hij bij mij is. Gelukkig zit op school in dezelfde stad als ik, zodat we elkaar eventueel in pauzes kunnen zien, wat zelden is. Gelukkig is hij hier elk weekend of ik ben daar, maar als hij zondag weer weg moet, dan word ik gewoon al een paar uur van te voren verdrietig enzo. Gisteren moest ik huilen en hyperventileren, omdat hij weg moest. En toen ben ik in zijn tas gedoken, die hij had laten staan, met kleding voor het geval hij spontaan kwam slapen, en ik heb een shirt gestolen, alleen maar om zijn geur om mij heen te hebben. Zucht, I'm sad now.
    -Maar hij komt morgen weer mij helpen met mijn laptop. En hij komt slapen :3


    Me = jealous now...! Ik zie de mijne pas woensdag weer, 's avonds-'s nachts-'s morgens op donderdag. En dat is nog zóóó ver weg D:
    Ik heb btw zijn sjaal gejat (zo'n driehoekige, you know), een rood-witte en daar ruik ik nu eigenlijk continu aan xD. Omg, ik heb het idee dat ik faal nu :( Dan is het meestal ook zo


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Me = jealous now...! Ik zie de mijne pas woensdag weer, 's avonds-'s nachts-'s morgens op donderdag. En dat is nog zóóó ver weg D:
    Ik heb btw zijn sjaal gejat (zo'n driehoekige, you know), een rood-witte en daar ruik ik nu eigenlijk continu aan xD. Omg, ik heb het idee dat ik faal nu :( Dan is het meestal ook zo


    Mijn vriend moeet eigenlijk wel komen. Want hij heeft verstand van ICT troep en ik niet. Dus hij moet mijn laptop installeren die morgen word gelevert en vandaag kwam hij nog even snel langs op school om te zeggen dat hij komt slapen morgen. En toen was ik weer even helemaal blij.
    Aha een sjaal ja. Dat werkt effectief. Raar is het niet, ruiken aan een bepaald 'object' omdat er een geur aanzit die je aanstaat. Ik sliep in het shirt. En ik heb ook zijn trui gestolen. Omdat ik dat kan. Ik weet heel goed wat je doormaakt.

    DarkSavior schreef:
    Shirt stelen, dat komt me heeeel bekend voor. En wat leuk voor je dat hij morgen blijft slapen, verheug je je zeker heel erg op.


    Zoals ik hierboven al heb gezegd, raar is het niet, ruiken aan een bepaald object, omdat er een geur aanzit die je aanstaat? En inderdaad, ik verheug me er zeker op. Ik voel me altijd zo veilig wanneer hij weer naast me ligt in bed.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik ken het gevoel, lang leve muziek en de mogelijkheid om te dichten.

    Ik luisterde muziek, nja. Maakte het allemaal nóg extremer. 50 minuten op de trein bijna zitten huilen, echt hard met momenten.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb dat met mijn beste vriendin. We zien elkaar, neem nu, ongeveer 1x per jaar. We meeten altijd waar zij op kot zit, en waar ik makkelijk met de bus naartoe kan. Maar ik moet altijd zo snel weg, ook al hebben we zoveel plezier gehad. En dan moet ik echt moeite doen om niet te huilen. Ze weet alles van me, en we steunen elkaar constant. In real life is het nog net iets anders, omdat we elkaar dan echt kunnen vastpakken. Gosh, I miss that girl :(


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    StoryBelle schreef:
    *Zucht en knikt* Yup.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Aww, dit is echt zó lief!

    OT: nog nooit meegemaakt!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury