• Drie kwartier geleden heb ik Nikki op de trein naar huis gezet. De deuren van de trein gingen dicht een laatste keer Ik hou van je zeggen en toen reed de trein weg. En ja hoor, daar kwam het gevoel weer. Dat gevoel dat elke vezel in je lichaam schreeuwt dat ze niet mag gaan. Dat je hart, je hoofd, je ziel, alles schreeut dat ze moet blijven. Maar dat je haar moet laten gaan, omdat het echt niet anders kan. Zo'n vreselijk gevoel, ik kan er gewoon niet tegen. Ik word chagerijnig, down en aggresief van, omdat ik er gewoon niet mee om kan gaan. Ik weet het uiteindelijk wen je eraa, maar ik ben er niet aangewent. De stilte die nu op mijn kamer heerst is oorverdovend en ik heb het koud. Echt vreselijk koud en niet eens omdat het koud is op mijn kamer (23 graden). Maar ik mis gewoon die heerlijke lichaamswarmte -zucht- Dat is echt het enige, zware nadeel van lange afstandrelaties. Het laten gaan van elkaar. Dat is gewoon vreselijk.

    Wie kent het gevoel of heeft het al eens een keer in die trend meegemaakt?


    P.s. Als je vind dat ik zeur, maak het dan zelf maar een keer mee en lees dan het topic nog een keer. (bloos)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 21:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    *Zucht en knikt* Yup.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ken het gevoel, alleen is het bij mij dan mijn beste vriendin die ver weg woont. En dat deel van afscheid nemen is zo vervelend.. Ik ben er ondertussen wel gewend aan geraakt, maar er blijven tranen hoor bij het afscheid nemen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Half. Ik had dat met de uitwisseling, toen was ik samen met een jongen uit Italië. En toen hij wegging uit Nederland was dat even heel, héél zwaar omdat ik hem dus zag wegrijden en je dus heel goed beseft dat je hem nooit maar dan ook nooit weer zult zien. Damn. Dat was kut.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh, nu heb ik zo'n medelijden. ;o
    En nu hoop ik dat Nikki dit leest en jou komt troosten haha. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik herken het niet, maar ik kan het me voorstellen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    daarom zou ik niet beginnen aan langeafstandsrelaties :Y)

    maar sterkte ermee en als je haar weer ziet is het dubbel zo leuk ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Dat is altijd in het begin van een relatie Mitchie, je raakt er wel aan gewend ^^


    Life is hard and then we die

    Toen ik weer naar huis moest het 1e weekend dat mijn ex op kamers ging, heb ik moeten huilen in de trein ;$ Ik wou hem daar niet alleen achterlaten, dat deed me gewoon pijn. En elke keer was het vreselijk als ik of hij weer weg moest. Maargoed, dat heb ik nu niet meer :')


    -

    Gister.. ik ging mee met hem naar het station.. en toen hij de trein instapte riep ik nog 'Wacht!', knuffelde we, kuste we en zeiden we nog Ik hou van je...
    Meh... Was echt een kutgevoel toen de trein vertrok..


    I live for the applause, you will die for it.

    Jammer genoeg .. niet. (no_chears)


    We accept the love we think we deserve.

    Ahww,
    That sucks,
    Dat gevoel ken ik ook!
    Sterkte (:


    26 - 02 - '16

    Nou, ik word er morgen voor het eerst mee geconfronteerd.
    Ik zag mijn vriend elke dag, omdat ik in de stad woonde (leefgroep), maar ik ga nu terug naar mijn papa en dat is een halfuur met de bus. :c
    Alleen we zien elkaar 's weekends en op woensdag wel. Maar als nog, ik vind het wel erg. Kan wel janken. ;$


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is altijd in het begin van een relatie Mitchie, je raakt er wel aan gewend ^^

    Ik weet het en daar hou ik me ook aanvast. Still sucks ;c

    Voiceless schreef:
    Nou, ik word er morgen voor het eerst mee geconfronteerd.
    Ik zag mijn vriend elke dag, omdat ik in de stad woonde (leefgroep), maar ik ga nu terug naar mijn papa en dat is een halfuur met de bus. :c
    Alleen we zien elkaar 's weekends en op woensdag wel. Maar als nog, ik vind het wel erg. Kan wel janken. ;$

    Hou 1 ding in je achterhoofd, als je elkaar dan weer ziet geniet je zoveel meer van elkaars aanwezigheid. Het is het wel waard!

    depression schreef:
    daarom zou ik niet beginnen aan langeafstandsrelaties :Y)

    maar sterkte ermee en als je haar weer ziet is het dubbel zo leuk ^^

    En toch zul je eraan beginnen als je het leukste meisje ooit ontmoet. Dan heb je het ervoor over, echt waar.
    En inderdaad als ik haar dan weer zie is het echt dubbel zo leuk.

    POM schreef:
    Ahww,
    That sucks,
    Dat gevoel ken ik ook!
    Sterkte (:

    Sneasel schreef:
    Oh, nu heb ik zo'n medelijden. ;o
    En nu hoop ik dat Nikki dit leest en jou komt troosten haha. :Y)

    Stray schreef:
    Ik ken het gevoel, alleen is het bij mij dan mijn beste vriendin die ver weg woont. En dat deel van afscheid nemen is zo vervelend.. Ik ben er ondertussen wel gewend aan geraakt, maar er blijven tranen hoor bij het afscheid nemen.

    Caine schreef:
    Half. Ik had dat met de uitwisseling, toen was ik samen met een jongen uit Italië. En toen hij wegging uit Nederland was dat even heel, héél zwaar omdat ik hem dus zag wegrijden en je dus heel goed beseft dat je hem nooit maar dan ook nooit weer zult zien. Damn. Dat was kut.

    StoryBelle schreef:
    *Zucht en knikt* Yup.

    -groepsknuffel-

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 21:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ken het :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik ken het :(

    -hugs-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.