• Of twee van mijn vrienden en ik waren gewoon helemaal dronken :') Ik ben vandaag samen met twee nieuwe vrienden naar de cinema geweest (Friends with Benefits) en ik kan me niet herinneren dat ik ooit meer heb gelachen dan vandaag. WE hebben een popcorngevecht gehouden (en ik ben verloren aangezien ik een zak chips had en geen popcorn), we hebben die popcorn door rietjes door de zaal zitten blazen, mijn haren plakken helemaal door de cola die 'perongelijk' op mijn hoofd is gemorst en mijn buik doet gewoon pijn van het lachen. Ook zaten we (lees; ik en mijn vriend) te flippen elke keer dat Emma Stone op het beeldscherm kwam _O_ Ach, ik ben zo blij dat ik veranderd ben van school :3
    & hoe was jullie zaterdagavond :3?


    Olive

    Oh klinkt heel tof!
    Ik ben naar de stad geweest met mijn mama en heb een nieuwe Lady Gaga T-shirt (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik heb niks gedaan :') Want voelde me niet zo lekker vandaag. Nu gaat het wel weer.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 21:41 ]


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Oh, ik kan er zo niet tegen als mensen dat in een bioscoop doen. Dat vind ik zo aso.
    Mijn zaterdag was saai, werken en huiswerk maken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn zaterdagavond is geweldig; alleen thuis, achter de laptop, luid meezingend met iTunes (:
    En overdag naar de stad geweest + nieuwe jas gekocht 8)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 21:42 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik ga zometeen uit heheh :3


    As travars

    Die hele zaal haat jullie... :W

    Maar goed dat je het zo leuk had!! :D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Die hele zaal haat jullie... :W

    Maar goed dat je het zo leuk had!! :D


    Er waren maar vijf mensen ofzo en die zaten buiten ons bereik ):


    Olive

    Hahaha, gezellig (:
    Mijn zaterdag? Eenzaam en saai x'd. Maar als ik naar de bios ga, is het ook altijd fantastisch. Na de pauze zijn meestal alle mensen op onze rij een nieuw plekje gaan zoeken, hehe.


    i put the fun in funeral

    Klinkt leuk! (:
    Ik ben bij mijn beste vriendin gaan koken. Alle ja, we hebben uiteraard wel gewoon samen gekookt. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Kathryn schreef:
    (...)

    Er waren maar vijf mensen ofzo en die zaten buiten ons bereik ):


    dan heb ik niets gezegt :Y) Glad you had fun ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gosh, dat wil ik ook. Ik ben de stad in geweest en heb een Vans Cardigan.


    Food.

    ik ben gaan winkelen met een goede vriendin. :')


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Haha, geweldig. :'D ik had tekenles, was heel leuk. Waren een beetje vaag onze voeten aan het tekenen en ondertussen mensen aan het bespieden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Jij kinderachtige kleuter :Y)