• Haii.

    Dus, van mij mag je hier je mening zetten, maar spel me de les niet >.<

    Velen zetten hier topics om te zeggen: 'Je kan niet echt op de jongens van TH verliefd zijn.'
    Weet je wel wat voor bullshit dat is?
    Ten eerste.
    Degene die dat vinden, kunnen en hebben ook het recht niet om over andermans gevoel te beslissen. Diegene kunnen niet weten op wat voor jongens die vallen.
    Ten tweede.
    Tokio Hotel wordt superveel, bijna 24/24 gefilmd. En geloof mij, je kan niet héél de tijd doen alsof je iemand anders bent. Je kan je niet zo vaak voordoen als iemand die je niet bent.
    Ten derde.
    Na X aantal jaren fan zijn, en opzoekwerk, ken je ze bijna door en door. Ik zeg wel bijna. Ik weet ook wel dat niet àlles van op internet waar is, maar je moet ook niet zeggen dat er niets van waar is.

    Laat ons verliefd zijn, oké?

    Danke Schön x'D

    GROOT GELIJK!


    We'll never be as young as we are tonight

    AMEN_O_


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Van mij mag je verliefd zijn heur^^
    Alleen je krijgt toch nooit met ze, als je dat maar onthoud. en geen zelfmoord ofzo ervoor gaat plegene, omdat je dan heel dom bezig bent..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Je moet toch zelf weten of je verliefd bent of niet? Als andere zeggen dat het niet kan fzeu moet je daar gwoon niks van aan trekken, want wat jij voelt is zo, en daar heb je gelijk in.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    als je het zo stelt dan zou da wel kunnen dat je op hen verliefd word, äber als iemand zegt na een paar maanden fan te zijn; ik ben verliefd op hem, dan geloof ik daar de kloten van
    ge moogt verliefd zijn zo lang da ge maar realistisch denkt

    Van mij mag je verliefd zijn heur^^
    Alleen je krijgt toch nooit met ze, als je dat maar onthoud. en geen zelfmoord ofzo ervoor gaat plegene, omdat je dan heel dom bezig bent..


    Idd.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    AMEN_O_


    ^^ mee eens !! amen ! x3


    A Noble was Born in Chaos

    helemaal gelijk! ik ben nu bijna een jaar fan, ma toch heb ik al zowat heel youtube ingehaald :D && ben tot de conclusie gekome da'k verliefd ben op.....tom :D
    whaaa! lekker stukje, die tom, grr....
    && zo'n ego!!! past helemaal bij mij :D kheb volges vriende ook een ego :P
    mja, goed, ben dus met Uu eens :D
    xXx


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    nja niet dat verlieft ban.. nja eigelek wel maar op mijn eigen lief ghe :p


    A Noble was Born in Chaos

    naja. ik hou van Bill.
    maar ik heb nu een vcrush op iemand die ik ken XD

    Van mij mag je verliefd zijn heur^^
    Alleen je krijgt toch nooit met ze, als je dat maar onthoud. en geen zelfmoord ofzo ervoor gaat plegene, omdat je dan heel dom bezig bent..

    En Charel denkt: Hein heeft zoooo gelijk. :Y)


    Tanya is de beste.

    groot gelijk(H)
    goed gezegd(K)

    GROOOOT GELIJK ^^
    maar, kijk ik vind soms mensne overdrijven die zeggen. Bill of wie dan ook, is van mij. oké ik denk sosm ook, godver houopoverBillhijisvanmij. maar sosm ook neit dan denk ik echt, ja, hij is van niemand. sommigen overdrijven en zeggen dat altijd en dat vind ik dus.. nee.. niet coel x'DD jullie?


    Like a phoenix rising from the ashes

    GROOOOT GELIJK ^^
    maar, kijk ik vind soms mensne overdrijven die zeggen. Bill of wie dan ook, is van mij. oké ik denk sosm ook, godver houopoverBillhijisvanmij. maar sosm ook neit dan denk ik echt, ja, hij is van niemand. sommigen overdrijven en zeggen dat altijd en dat vind ik dus.. nee.. niet coel x'DD jullie?
    Ik zeg dat altijd voor de gein, dat Gustav van mij is. Maar hij is idd van niemand U_U


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    groot gelijk!!!!!!!!!!!!!!!


    I need you like a heart needs a beat