• dat mensen elkaar gaan afbreken omwille van voorkeuren. De ene houdt van Justin Bieber, de andere niet. De ene houdt van One Direction, de andere niet. Etc etc etc.
    Maar ik vind het dus absoluut overbodig om negatief op een topic te regearen (of negatieve topics aan te maken) over dingen waar JIJ niet van houdt.
    Laat een ander toch lekker doen en klik er niet op. Seriously.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik ben het helemaal met je eens! Ik bedoel als iedereen hetzelfde was zou de wereld saai zijn


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Joh, dat heb je ook in het echte leven dus ook op het internet. Weinig tot niets aan te doen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Aan de ene kant vind ik wel dat iedereen zijn eigen mening over dingen mag hebben, maar sommige gaan daar wel te ver in ja.


    As travars

    I agree.


    I love you Tim

    Beetje commentaar kan best wel hoor.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ZivaDavid schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens! Ik bedoel als iedereen hetzelfde was zou de wereld saai zijn


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    PureObsessed schreef:
    I agree.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ah well, wat doej eraan.


    And in that moment, we were infinite.

    Laserquest schreef:
    Joh, dat heb je ook in het echte leven dus ook op het internet. Weinig tot niets aan te doen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    I totally agree with that!
    Ik houdt bijv. totaal niet van Justin Bieber, maar ik ken zat mensen die daar wel van houden, en ik laat ze lekker. Zij houden niet van Harry Potter, waar ik wel gek van ben, en dat accepteren zij ook. Dus laat elkaar gewoon in zijn/haar waarde, dan komen er ook geen nutteloze ruzies.:Y)

    Ik ben het helemaal met jou eens!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Totally agree. *O*


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Sommige mensen vinden 't nodig om hun mening rond te bazuinen en op te dringen (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zou iedereen alleen maar moeten reageren op topics waar hij het mee eens is? Dat wordt saai. Krijg je 300 posts die allemaal gaan van "Mee eens!"

    Dus ik ben het er niet mee eens, en ik negeer dit topic niet :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Weirwood schreef:
    Sommige mensen vinden 't nodig om hun mening rond te bazuinen en op te dringen (:

    Laat me, dat vind ik gewoon leuk (joehoe)


    -

    DeSlenderman schreef:
    Zou iedereen alleen maar moeten reageren op topics waar hij het mee eens is? Dat wordt saai. Krijg je 300 posts die allemaal gaan van "Mee eens!"

    Dus ik ben het er niet mee eens, en ik negeer dit topic niet :Y)

    Hahah, ik denk niet dat dat bedoeld word.
    Je kunt best zeggen dat je het er niet mee eens bent, maar drijf daar niet in door. En kraak anderen niet af om hun interesses (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.