• ..ben tegenwoordig de vriend van allemaal nieuwe leden die ik van haar noch pluim ken.
    Herkent iemand dit? (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 14:10 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Heel soms heb ik dat ook :p
    Dus ja.

    njet


    No growth of the heart is ever a waste

    UNCOMMON schreef:
    Heel soms heb ik dat ook :p
    Dus ja.

    Bij mij deze week al 3 ;o


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ja dat heb ik ook voegen mensen je toe en dan denk je: whut ken ik jou?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Ja dat heb ik ook voegen mensen je toe en dan denk je: whut ken ik jou?


    Never run out of reasons to smile...

    NYC schreef:
    Ja dat heb ik ook voegen mensen je toe en dan denk je: whut ken ik jou?

    Ja, precies :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    (...)
    Ja, precies :')

    Dat vind ik zo vervelend. Ik vraag me dan echt af: waarom voegen jullie me toe als je niet met me praat? Het is heus niet stoer om maar zoveel mogelijk mensen in je vriendenlijst te hebben die je niet kent ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Dat vind ik zo vervelend. Ik vraag me dan echt af: waarom voegen jullie me toe als je niet met me praat? Het is heus niet stoer om maar zoveel mogelijk mensen in je vriendenlijst te hebben die je niet kent ofzo.


    Inderdaad, ze zijn dan een dag lid ofzo, en om dan iets te doen, gaan ze hun vriendenlijst vullen.. Ik vraag me af hoe ze telkens bij mij uitkomen, ze hebben dan nog nooit iets tegen je gezegt ofzo.. En dan hebben ze al 5 keer op je profiel gezeten 0.o


    Home is now behind you. The world is ahead!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 10:44 ]

    Sid schreef:
    (...)

    Inderdaad, ze zijn dan een dag lid ofzo, en om dan iets te doen, gaan ze hun vriendenlijst vullen.. Ik vraag me af hoe ze telkens bij mij uitkomen, ze hebben dan nog nooit iets tegen je gezegt ofzo.. En dan hebben ze al 5 keer op je profiel gezeten 0.o

    Ja inderdaad! Dan denk je ook whut? o.o Of dan gaan ze ineens tegen je praten: ''Haay, ik vind jou wel aardig zullen we vrienden worden?'' Ofzoiets haha en dan ga ik altijd zeggen nee of ik reageer gewoon niet dat zijn vaak meiden van 10 ofzo. Haha ik negeer dat gewoon maar toch ik heb liever niet dat elke random person me in zijn/haar vriendenlijst zet. Misschien moet Rutger instellen dat je zelf kan bepalen of het goed is dat iemand je toevoegd aan zijn/haar vrienden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Ja inderdaad! Dan denk je ook whut? o.o Of dan gaan ze ineens tegen je praten: ''Haay, ik vind jou wel aardig zullen we vrienden worden?'' Ofzoiets haha en dan ga ik altijd zeggen nee of ik reageer gewoon niet dat zijn vaak meiden van 10 ofzo. Haha ik negeer dat gewoon maar toch ik heb liever niet dat elke random person me in zijn/haar vriendenlijst zet. Misschien moet Rutger instellen dat je zelf kan bepalen of het goed is dat iemand je toevoegd aan zijn/haar vrienden.

    Bedoel je zoals op msn? Aanvaarden of weigeren?

    NYC schreef:
    (...)
    Ja inderdaad! Dan denk je ook whut? o.o Of dan gaan ze ineens tegen je praten: ''Haay, ik vind jou wel aardig zullen we vrienden worden?'' Ofzoiets haha en dan ga ik altijd zeggen nee of ik reageer gewoon niet dat zijn vaak meiden van 10 ofzo. Haha ik negeer dat gewoon maar toch ik heb liever niet dat elke random person me in zijn/haar vriendenlijst zet. Misschien moet Rutger instellen dat je zelf kan bepalen of het goed is dat iemand je toevoegd aan zijn/haar vrienden.

    Tegen mij praten ze zelfs niet 0.o
    Maar ja, dat lijkt me eigenlijk helemaal geen slecht plan. Ik vind het altijd zo lastig als ik dan een mail krijg van bv. 'Karin89 heeft je als vriend toegevoegd!' en ik die persoon dan helemaal niet ken..


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    (...)
    Tegen mij praten ze zelfs niet 0.o
    Maar ja, dat lijkt me eigenlijk helemaal geen slecht plan. Ik vind het altijd zo lastig als ik dan een mail krijg van bv. 'Karin89 heeft je als vriend toegevoegd!' en ik die persoon dan helemaal niet ken..

    Hahaha wees blij dat ze niet met je praten!
    Ja inderdaad met van die mailtjes dat is echt vervelend.

    @21Guns
    Ja zoiets ja, en dat ze dan een reden in moeten vullen met waarom ze je vriend willen zijn.

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 14:37 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Misschien hebben ze zich geaboneerd op je quizlets ? Ik weet dat ik dat vroeger altijd deed toen er nog geen stories of series waren. Toen kon je je aboneren door die persoon op je vriendenlijst te zetten en een vakje met 'E-mail bij een nieuwe quiz van deze vriend' ofzo aan te vinken (: Maar als dat het niet is, weet ik het ook niet :'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    NYC schreef:
    (...)
    Ja inderdaad! Dan denk je ook whut? o.o Of dan gaan ze ineens tegen je praten: ''Haay, ik vind jou wel aardig zullen we vrienden worden?'' Ofzoiets haha en dan ga ik altijd zeggen nee of ik reageer gewoon niet dat zijn vaak meiden van 10 ofzo. Haha ik negeer dat gewoon maar toch ik heb liever niet dat elke random person me in zijn/haar vriendenlijst zet. Misschien moet Rutger instellen dat je zelf kan bepalen of het goed is dat iemand je toevoegd aan zijn/haar vrienden.

    Ja inderdaad. Er is zo'n meisje die mij heeft toegevoegd en die stalkt me echt ieder moment dat ik on of offline op Quizlet ga. Dat vind ik zó irritant! Meestal negeer ik het wel, maar dan gaat ze toch door. Dus dan reageer ik maar weer, of dat ze op wil houden enz. Dan gaat ze toch door. Misschien is het wel veel beter als je zelf mag bepalen qua vrienden in de lijst.


    Quiet the mind, and the soul will speak.