• *Zie titel^^* Ga terug, want dit wordt een zeiktopic.

    Mijn vader is soms echt lief enzo. Maar deze week echt helemaal niet. Ik moet opeens na schooltijd gelijk naar huis gaan. Ik mag niet nog wat drinken ofzo met mijn vrienden.:S En soms ga ik gewoon automatisch tekeer tegen hem. Dan wordt hij helemaal pissg en dan wordt je letterlijk geaaak! Me vrienden zeggen dat hij gewoon van me houdt. Dat hij daarom wil dat ik vroeg thuis ben. Ik geloofde daaar niks van.

    -NuKomtHetLieveGedeelte-

    Maar vandaag heeft hij dat bewezen. Hij heeft sorry gezegd en ik mag shoppen met daddy's money(A). Dus ja.. dit was niet echt een zeiktopic. Maar ik moest echt even kwijt dat mijn vader soms heeeeeeeeeeeel irritant kan zijn. Seriously:|


    I will be.

    De mijne is ook wel zo. Topic is trouwens een "het".


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    De mijne scheld me al 10 jaar uit voor 'dom blondje', dreigt ermee m'n kop tegen de muur te slaan, noemt me dom en arrogant en is nu gelukkig getrouwd met een jong sletje n,n Iedereen heeft wel eens van die 'irritante' momenten met zijn vader denk ik (:

    Hastings schreef:
    De mijne scheld me al 10 jaar uit voor 'dom blondje', dreigt ermee m'n kop tegen de muur te slaan, noemt me dom en arrogant en is nu gelukkig getrouwd met een jong sletje n,n Iedereen heeft wel eens van die 'irritante' momenten met zijn vader denk ik (:


    Zwaar... ):


    i put the fun in funeral

    Hastings schreef:
    De mijne scheld me al 10 jaar uit voor 'dom blondje', dreigt ermee m'n kop tegen de muur te slaan, noemt me dom en arrogant en is nu gelukkig getrouwd met een jong sletje n,n Iedereen heeft wel eens van die 'irritante' momenten met zijn vader denk ik (:


    Aii.. Sorry, nu vind ik dat ik best wel overdrijf:$

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 21:59 ]


    I will be.

    Persuasion schreef:
    (...)

    Aii.. Sorry, nu vind ik dat ik best wel overdrijf:$

    Hahahaa, nee x'd Iedereen heeft het wel eens moeilijk met z'n ouders. Je moet gewoon blij zijn dat je tenminste nog een vader hebt die er uiteindelijk, als het er op aankomt, altijd voor je zal zijn (: