• http://www.sportpaleis.be/nl/kalender/2011-2012/thirty_seconds_to_mars

    Ik ga, wie gaat er nog?


    Happiness can be found, even in the darkest of times. If one only remember to turn on the light. ~Albus Dumbledore

    Ik stond aan dat stuk voor het geluid te regeln en zo en toen Jared daar opeens kwam staan ... Jongen, ik zat op die hekken daar rond en ineens stond die achter mij *-* Maar goed, het was echt veel te kort en muuh, wie weet hoe lang gaan ze wegblijven ): maar het was leuk en ik heb me echt goed geamuseerd en echt rot dat ze Hurricane niet hebben gespeeld terwijl het wél op de playlist stond -ik heb 'm gezien.

    Evaporate schreef:
    Ik stond aan dat stuk voor het geluid te regeln en zo en toen Jared daar opeens kwam staan ... Jongen, ik zat op die hekken daar rond en ineens stond die achter mij *-* Maar goed, het was echt veel te kort en muuh, wie weet hoe lang gaan ze wegblijven ): maar het was leuk en ik heb me echt goed geamuseerd en echt rot dat ze Hurricane niet hebben gespeeld terwijl het wél op de playlist stond -ik heb 'm gezien.


    Oehh^^ Dat was echt cool! Maar ik vond het voorprogramma niet zo goed... :Y) Wat vond jij er eigenlijk van? En ben je van België of van Nederland? En het was echt leuk dat hij dan ineens even opkwam om wat sfeer te brengen in de zaal!
    En inderdaad dat vraag ik me ook af, ze zouden een break nemen...
    Als ik kon zou ik in New York gaan dat lijkt me echt ontzettend zalig! ;d

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 13:22 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times. If one only remember to turn on the light. ~Albus Dumbledore

    Ik ben naar Lille geweest. Ik vond het wel leuk, maar Jared is echt een ass of het nu een act is of niet. Een vriendin van me is wel naar Antwerpen geweest en had een GT. Zij stond dus sowieso vooraan en vond het wel heel gaaf.


    Wie du mir, so ich dir.

    30November schreef:
    (...)

    Oehh^^ Dat was echt cool! Maar ik vond het voorprogramma niet zo goed... :Y) Wat vond jij er eigenlijk van? En ben je van België of van Nederland? En het was echt leuk dat hij dan ineens even opkwam om wat sfeer te brengen in de zaal!
    En inderdaad dat vraag ik me ook af, ze zouden een break nemen...
    Als ik kon zou ik in New York gaan dat lijkt me echt ontzettend zalig! ;d

    Nee, haha het voorprogramma was slecht en ik ben van België !

    @Jonsu
    Oh, ik vind hem eigenlijk niet echt een ass ?

    Evaporate schreef:
    (...)
    Nee, haha het voorprogramma was slecht en ik ben van België !

    @Jonsu
    Oh, ik vind hem eigenlijk niet echt een ass ?
    Hij bespeelt mensen alsof het marionetten zijn, dan ben je in mijn ogen een ass als dat fans zijn die je letterlijk als hun 'god' zien :Y). En vooral omdat hij zich voordat als een 'o zo rein persoon' en ook de kennis heeft over wat kan en niet, maar er zich in dat aspect niet zo bagger veel van aantrekt (krul). Maar.. een show opzetten en zingen kan hij zeker, daar zul je me niet over horen!

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 19:52 ]


    Wie du mir, so ich dir.