• http://www.sportpaleis.be/nl/kalender/2011-2012/thirty_seconds_to_mars

    Ik ga, wie gaat er nog?


    Happiness can be found, even in the darkest of times. If one only remember to turn on the light. ~Albus Dumbledore

    Snips schreef:
    Waarom komen ze nou niet naar NL? ;(

    Ik denk dat het ook wel een beetje komt door het hele pukkelpop voorval

    Stonem schreef:
    Waar zie jij staan dat ze naar Nederland komen? Ik zie niks bij die tour hoor.

    Ze komen naar België ...

    Evaporate schreef:
    (...)
    Ze komen naar België ...

    Ja no shit, maar de topicmaakster zegt dat ze ook naar Nederland komen/


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Waarom o waarom komen ineens alle leuke artiesten naar België en niet naar Nederland *cries*.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Stonem schreef:
    (...)
    Ja no shit, maar de topicmaakster zegt dat ze ook naar Nederland komen/

    Dat had ik niet gezien (:

    @Lickilicky
    dat is echt niet waar ! Er komen zo veel goede artiesten naar Nederland die niet naar België komen, maar die ik wél wil zien.

    Evaporate schreef:
    (...)
    Dat had ik niet gezien (:

    @Lickilicky
    dat is echt niet waar ! Er komen zo veel goede artiesten naar Nederland die niet naar België komen, maar die ik wél wil zien.


    Ik bedoel de artiesten waar ik fan van ben, die komen allemaal naar België, maar niet naar Nederland :C. Maar ik bedoelde het ook niet beledigend ofzo, maar ik vind het gewoon jammer ;-;


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Stonem schreef:
    Waar zie jij staan dat ze naar Nederland komen? Ik zie niks bij die tour hoor.


    Damn, ik had het mis, ik weet niet van waar dat ik het haal... -.-'


    Happiness can be found, even in the darkest of times. If one only remember to turn on the light. ~Albus Dumbledore

    Oh kga ook ;d ben zo gelukkig dat ik ze eindelijk eens kan zien!
    Nog mensen die zeker gaan? (:


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Family, wat vonden jullie van het concert? Ik ben met Shana gegaan, iemand van Quizlet. We vonden het allebei echt geweldig! Alleen was het natuurlijk te kort! ;D
    Ik vind het wel heel spijtig dat ze 100 Suns niet gespeeld. Waar zaten jullie trouwens? Wij zaten in blok 223, eerste rij (zitplaats).


    Happiness can be found, even in the darkest of times. If one only remember to turn on the light. ~Albus Dumbledore


    Family, wat vonden jullie van het concert? Ik ben met Shana gegaan, iemand van Quizlet. We vonden het allebei echt geweldig! Alleen was het natuurlijk te kort! ;D
    Ik vind het wel heel spijtig dat ze 100 Suns en Hurricane niet gespeeld hebben. Waar zaten jullie trouwens? Wij zaten in blok 223, eerste rij (zitplaats).

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 13:15 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times. If one only remember to turn on the light. ~Albus Dumbledore

    Het is te ver voor mij


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik zou wel willen. ;c


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ben 29 november in Keulen geweest :9~


    /

    Ik zou wel willen, maar het is écht heel ver weg.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 12:48 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    30November schreef:
    Family, wat vonden jullie van het concert? Ik ben met Shana gegaan, iemand van Quizlet. We vonden het allebei echt geweldig! Alleen was het natuurlijk te kort! ;D
    Ik vind het wel heel spijtig dat ze 100 Suns niet gespeeld. Waar zaten jullie trouwens? Wij zaten in blok 223, eerste rij (zitplaats).


    Ik ben ook geweest. Ik zat in blok 145.
    Ik vond het echt een geweldige show! Zoveel sfeer. Ik vond het zo mooi dat hij een liedje opdroeg aan de slachtoffers van pukkelpop. De zaal was toen zo aangedaan.
    & Ik vond het dan weer enorm jammer dat ze Hurricane niet hebben gespeeld omdat dat toch wel een van mijn persoonlijke toppers is.
    In ieder geval iets om nooit meer te vergeten! (:


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS