• Kan je luisteren zonder te horen of horen zonder te luisteren? Volgens mijn zus is het het eerste en volgens mij het laatste. En kom me nu maar eens gelijk geven! (krul)


    All was well.

    Uuuh O.O
    Ik denk allebei... geen idee xD

    De laatste?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Te moeilijk voor me, te lui om het te begrijpen.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    CurlyBubbles schreef:
    Uuuh O.O
    Ik denk allebei... geen idee xD

    Maar hoe kan je nou luisteren zonder iets te horen? x_x


    All was well.

    Beide (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Horen zonder te luisteren, aangezien luisteren betekent dat je iets hoort en er ook echt aandacht aan schenkt, terwijl horen gewoon betekent dat je een geluid opvangt.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Het laatste.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Glameow schreef:
    Horen zonder te luisteren, aangezien luisteren betekent dat je iets hoort en er ook echt aandacht aan schenkt, terwijl horen gewoon betekent dat je een geluid opvangt.


    Ik dacht dat het net omgekeerd was O.o


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Glameow schreef:
    Horen zonder te luisteren, aangezien luisteren betekent dat je iets hoort en er ook echt aandacht aan schenkt, terwijl horen gewoon betekent dat je een geluid opvangt.


    Alis volat propriis.

    horen zonder te luisteren.

    Het is zoiets van; het ene oor in het andere oor uit.
    Je hoort het wel, maar je hebt eigenlijk niet door wat diegene zegt, je luistert niet.


    Don't dream your life, but live your dream!

    laatste =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wel, je kan dingen horen zonder er echt naar te luisteren, maar je kan ook naar de ztilte luisteren, en dan hoor je juist niks.
    Het kan dus allebei. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het laatste is goed, behalve als je bedoelt naar iemands lichaamstaal luisteren, ofzo...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Glameow schreef:
    Horen zonder te luisteren, aangezien luisteren betekent dat je iets hoort en er ook echt aandacht aan schenkt, terwijl horen gewoon betekent dat je een geluid opvangt.


    comfort in c h a o s

    Glameow schreef:
    Horen zonder te luisteren, aangezien luisteren betekent dat je iets hoort en er ook echt aandacht aan schenkt, terwijl horen gewoon betekent dat je een geluid opvangt.


    Big girls cry when their hearts are breaking