• Weet iemand waar ik zo een spongebob shirt kan kopen? Als ik op internet zoek, krijg ik van die buitenlandse sites.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 13:50 ]


    I will be.

    De Large? :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    coolcat :'D


    Shoganai i ne~

    Coolcat (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    omg die zijn cool.
    Maareh, geen idee.


    Me so good.

    Moviepark Germany. Sorry, daar was ik laatst en ik werd overspoeld met dat soort shirts. Er was namelijk een Spongebob winkel daar, haha. :'D

    En de CoolCat heeft nu ook een spongebob shirt, zag ik laatst, maar dat is wel een iets andere. Dus verder weet ik het niet. (:

    coolcattt, (l')

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 13:58 ]

    Bij de coolcat


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Panthera schreef:
    Bij de coolcat


    i put the fun in funeral

    Misschien bij attitude Holland? Die hebben ook wel aparte shirts. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Octavia schreef:
    Coolcat (:


    To infinity and beyond •

    Ik heb mijn shirts van Spongebob en Patrick in een winkel op Times Square gekocht, maar je kan ze ook bestellen op Amazon UK, al is dat wel een buitenlandse site ja.. Voor de rest ken ik dan alleen de Coolcat.

    StoryBelle schreef:
    De Large? :Y)

    Daar hebben ze sowieso inderdaad (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wauw, die zijn echt gaaf! Maar nee, geen idee.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.