• PONIES!


    You see, this forum is...



    Geef toe! Er is meer pony nodig :Y)



    Mededeling v.d. mods: Aangezien er de laatste tijd zoveel pony reacties zijn, willen we jullie vragen om deze reacties zoveel mogelijk binnen de daarvoor bestemde topics te plaatsen, aangezien het soms nogal irritaties kan opwekken en er de laatste tijd veel woordwisselingen door ontstaan. Alvast bedankt.


    quidquid excusatio prandium pro

    PONIES @_@

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 20:59 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga op ps3! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    MY LITTLE PONY, MY LITTLE PONYY :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    RainbowDash schreef:
    Ik ga op ps3! :D

    Ik ga lekker sims spelen (joehoe)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    *zingt vrolijk* I used to wonder what friendship could be! Untill all of you shares its magic with me!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alwin, voor mij duurt een autoritje naar Groningen 2 uur en 21 minuten en voor jou 2 uur en 34 minuten --'
    Ik woon in Alphen aan den Rijn, so you know


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik mag mijn naam maandag veranderen :d


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ga zometeen een nieuw rekruteringstopic aanmaken. Kan zijn dat ik er al een heb, maar die kan ik niet vinden D:


    quidquid excusatio prandium pro

    It's okay Alwin XD ik zie geen nieuw topic, dus het is waarschijnlijk fout gegaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ponies nemen de wereld over!


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Octavia schreef:
    Ponies nemen de wereld over!


    Daarvoor gaan er teveel ponies weg >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    Wtf, kan geen nieuw topic maken.

    Probeer het zo maar weer... hij zegt nu al 10 minuten dat ik 5 minuten moet wachten D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Wtf, kan geen nieuw topic maken.

    Probeer het zo maar weer... hij zegt nu al 10 minuten dat ik 5 minuten moet wachten D:


    the fuck? :/
    quizlet is trolling you alwin


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    RainbowDash schreef:
    Wtf, kan geen nieuw topic maken.

    Probeer het zo maar weer... hij zegt nu al 10 minuten dat ik 5 minuten moet wachten D:


    Dat had ik gister ook + een aantal anderen. Ging vanzelf weg bij mij. :')
    Still not sure if I'm gonna become a pony by name.(no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    I'm hungreh D: