• PONIES!


    You see, this forum is...



    Geef toe! Er is meer pony nodig :Y)



    Mededeling v.d. mods: Aangezien er de laatste tijd zoveel pony reacties zijn, willen we jullie vragen om deze reacties zoveel mogelijk binnen de daarvoor bestemde topics te plaatsen, aangezien het soms nogal irritaties kan opwekken en er de laatste tijd veel woordwisselingen door ontstaan. Alvast bedankt.


    quidquid excusatio prandium pro

    Rainbow Dash nagetekend:

    ik hou niet van mensen die die zielige fanfictions maken daardoor moet ik altijd huilen dat is niet leuk ik ken zelfs iemand op DA die hele zielige flash heeft gemaakt dat haat ik echt erg :( :( DA is afkorting www.deviantart.com

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 19:38 ]

    Ponies! Seizoen 2 is afgelopen en vandaag ga ik de laatste aflevering kijken :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik had die afl gezien met Felix
    auuw
    mijn 2 vingers sl]apenn
    pff


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    RainbowDash schreef:
    Ponies! Seizoen 2 is afgelopen en vandaag ga ik de laatste aflevering kijken :C



    Komt er nog een derde?


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Komt er nog een derde?


    Jup. Er zijn echter nog maar iets van 13 episodes aangekondigd, in tegenstelling tot de 20+ episodes van de vorige twee seizoenen. Verder blijkt dat het getal daarmee precies op 65 uit komt (en er schijnt een regel van 65 te zijn: Tvseries zijn het winstgevendst tot de 65e aflevering fso) waardoor sommige mensen denken dat hasbro daarna de stekker eruit trekt om aan de volgende generatie te beginnen.

    Dat zou zwaar gestoord zijn gezien het success van FiM, maar Hasbro is ook een bedrijf dat van dit:



    Een film maakte:



    Dus ik maak me wel een beetje zorgen D:


    quidquid excusatio prandium pro