• Zoals de titel het zeg: ik start een nieuwe fotowedstrijd. :Y)

    De opdracht komt binnen een paar dagen online. Vanaf nu kun je je inschrijven. Er is plaats voor maximum 15 deelnemers en 1 jurylid.
    Er komen in totaal 5 ronden.

    Op verzoek wat extra info:
    Een ronde duurt 2-3 weken. Je krijgt in ieder geval tijd genoeg.
    Per ronde vallen er 1 persoon af.
    Ik zal vanaf de eerste foto binnen is, een story aanmaken zodat je kan volgen welke foto's er allemaal meedoen.
    Iedere ronde gaat een bepaald thema hebben. We gaan erop letten dat de foto ten eerste al leuk oogt en ten tweede of het origineel is en van jezelf komt.
    Foto's die getrokken zijn voordat de opdracht begon, tellen niet. En ze worden niet bewerkt, ook geen kader of zwart/wit.


    Jury:
    Paramouse

    Deelnemers:
    1. Headbang
    5. Yoda



    Afvallers:

    Ronde 1:
    2. swendy
    3. Yarilo
    7. Limerance
    8. Maddog
    Ronde 2:
    6. Springfield
    Ronde 3:
    4. Dilemma 7,5+7= 7,3

    Het album.

    Opdracht 4:
    Het volgend thema is "spreekwoorden". Maak een leuke foto en plaats er een spreekwoord bij. Of andersom: zoek een spreekwoord en maak daar een foto bij. Vermeldt onder/op de foto je spreekwoord.
    Succes!
    De deadline is 11 december.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 16:35 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn camera doet het weer! *O* Dus ik kan weer kwalitatief goede foto's inleveren ^^, als ik niet verlies.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Hope I'm not too late :fingerscrossed:


    Opdracht 2


    Destroy what destroys you.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 13:32 ]


    Paula

    Het lijkt mij ook wel leuk om Jury te zijn!:)


    Paula

    Dilemma schreef:
    Hope I'm not too late :fingerscrossed:


    Opdracht 2



    Omg, ik heb precies zo'n zelfde soort foto liggen x'D Ik ga die niet inzenden, maar het was wel een optie x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    (...)


    Omg, ik heb precies zo'n zelfde soort foto liggen x'D Ik ga die niet inzenden, maar het was wel een optie x]


    haha, ik was eerder :Y) alleen verkloot tinypic de kwaliteit. ):


    Destroy what destroys you.



    Ik heb de zon gefotografeerd, die gereflecteerd is op het beeldje.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ohwacht ik zal even melden dat Promotheus -> Dilemma is ;D


    Destroy what destroys you.

    Dilemma schreef:
    ohwacht ik zal even melden dat Promotheus -> Dilemma is ;D

    Goed zo. :Y)

    Wat zit er eigenlijk om die kaars heen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Opdracht 3 staat er trouwens ook op. -Mijn commentaar op ronde 2 volgt nog.-

    Voorbeeld dat ik zelf eens getrokken heb:



    Arendonk staat bekend als "tellorelekkers", mensen die hun bord leeg lekken (vooral rijstpap). Dit is een standbeeldje van een "tellorelekker". Ook hebben we de Torenmansmolen, dit is de enige graan- en oliemolen van dit type in de provincie Antwerpen.


    Dit zijn nu 2 dingen tegelijk (gewoonte en gebouw), maar dat hoeft niet per se. Ik hoop dat het duidelijk is?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Goed zo. :Y)

    Wat zit er eigenlijk om die kaars heen?


    Oh, dat is een soort vaasje van gebroken glas. Mn moeder had ze gevonden bij de Action volgens mij, en we hebben al glazen en een kan van hetzelfde soort glas. Ik weet niet wat het precies is, maar mijn moeder doet er waxinelichtjes in.
    Ik weet iets voor de derde opdracht, haha. :3


    Destroy what destroys you.

    Ik weet al iets ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    yay, eerste :3


    Url

    Het blaadje is het het gemeentelogo van de stad waar ik woon, namelijk Apeldoorn. (:
    Ja, ik heb hem gemaakt in de auto (linksonderin is onze TomTom, beetje slordig misschien), maar het ding, want ik heb géén idee wat het is, staat ongeveer aan de andere kant van Apeldoorn dan waar ik woon (:

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 23:22 ]


    Destroy what destroys you.


    Link
    Deze lama is van de kinderboerderij, de Hout geloof ik, die midden in het centrum van Haarlem staat (:
    En ik dacht, deze lama is er al lang en de kinderboerderij midden in het centrum vind ik wel kenmerkend aan mijn stad.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 19:29 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Remains -> Headbang ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.