• Zo'n goede vriend van mijn oma, die baas daarvan is alles aan het oververhuizen. En echt, dat is me toch een rijke man! Nu heeft hij dus die kleren van zijn dochters die het bijna nooit droegen en er ook nog eens flink uit zijn gegroeit aan die vriend van mijn oma gegeven, die het weer aan mij gaf.

    Oh, my fucking god, gewoon zo'n grijze giga vuilniszak voor met merkkleding en al. Van Replay broeken tot topjes uit Parijs! Damn, ik voel me nu best wel een verwend nest :'D

    Hebben jullie ook wel eens zo'n gevoel, dat je best wel verwend bent? :'D


    Let it come and let it be

    Gaaf!
    Dat heb ik vaak als ik ga shoppen ofzo en mijn ouders werkelijk alles betalen.


    I am an idiot, I move.

    Wow, dat wil ik ook wel! :'D
    Ik heb dat soms ook, ja. Omdat ik drie keer per jaar op vakantie ga...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja :] Ik besef me heel goed dat ik mazzel heb.


    No growth of the heart is ever a waste

    Drone schreef:
    Gaaf!
    Dat heb ik vaak als ik ga shoppen ofzo en mijn ouders werkelijk alles betalen.

    Haha, die tijd is voor mij al even voorbij, dat maakt dit alles enkel nog maar geweldiger. Het feit dat ik geleerd heb mijn eigen boontjes te doppen en dan out of nothing zoiets. I was kinda like: W-O-W


    Let it come and let it be

    Ik zou me niet verwend maar mega gelukkig voelen (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Wauw, dat is echt super gaaf! Echt zeer jaloers (:
    Als ik om me heen kijk, dan vind ik mezelf niet echt verwend. Voor de meeste dingen moet ik toch wel werken. Maar ik besef natuurlijk wel dat ik het slechter had kunnen treffen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    C18 schreef:
    Ja :] Ik besef me heel goed dat ik mazzel heb.

    Ik ben een verwend nest. Ik krijg alles wat mijn hartje me begeert, mijn moeder vertroeteld me nog alsof ik een baby ben. Ze stijlt mijn haar, maakt mijn boterhammen, haalt dingen als ik die nodig heb. Gelukkig gedraag ik me niet zo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is echt helemaal geweldig!
    En ja, ik voel me verwend. Eigenlijk best wel veel :x Zeker als ik kijk hoe het er bij mijn vriend en vriendinnen aan toe gaat..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nice!
    + ja, dat ben ik ook wel, haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Atropos schreef:
    Wauw, dat is echt super gaaf! Echt zeer jaloers (:
    Als ik om me heen kijk, dan vind ik mezelf niet echt verwend. Voor de meeste dingen moet ik toch wel werken. Maar ik besef natuurlijk wel dat ik het slechter had kunnen treffen.


    I feel guilty after every bite I take.

    Nee, ik vind mezelf niet verwend. Ik krijg namelijk nooit zomaar iets en als ik iets wil moet ik er zelf voor werken of lang op wachten, want financieel gezien zitten we niet zo goed. Ik moet zelfs heel mijn studie zelf betalen door te werken, terwijl veel mensen die ik ken het van hun ouders krijgen, dus ja.. Maargoed, het kan altijd erger.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    C18 schreef:
    Ja :] Ik besef me heel goed dat ik mazzel heb.


    Taking pictures of you is such a wonderful thing to do ~

    Stray schreef:
    Ik zou me niet verwend maar mega gelukkig voelen (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Finnick schreef:
    Nee, ik vind mezelf niet verwend. Ik krijg namelijk nooit zomaar iets en als ik iets wil moet ik er zelf voor werken of lang op wachten, want financieel gezien zitten we niet zo goed. Ik moet zelfs heel mijn studie zelf betalen door te werken, terwijl veel mensen die ik ken het van hun ouders krijgen, dus ja.. Maargoed, het kan altijd erger.


    Same goes for me.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.