• Zoals de titel het zeg: ik start een nieuwe fotowedstrijd. :Y)

    De opdracht komt binnen een paar dagen online. Vanaf nu kun je je inschrijven. Er is plaats voor maximum 15 deelnemers en 1 jurylid.
    Er komen in totaal 5 ronden.

    Op verzoek wat extra info:
    Een ronde duurt 2-3 weken. Je krijgt in ieder geval tijd genoeg.
    Per ronde vallen er 1 persoon af.
    Ik zal vanaf de eerste foto binnen is, een story aanmaken zodat je kan volgen welke foto's er allemaal meedoen.
    Iedere ronde gaat een bepaald thema hebben. We gaan erop letten dat de foto ten eerste al leuk oogt en ten tweede of het origineel is en van jezelf komt.
    Foto's die getrokken zijn voordat de opdracht begon, tellen niet. En ze worden niet bewerkt, ook geen kader of zwart/wit.


    Jury:
    Paramouse

    Deelnemers:
    1. Headbang
    5. Yoda



    Afvallers:

    Ronde 1:
    2. swendy
    3. Yarilo
    7. Limerance
    8. Maddog
    Ronde 2:
    6. Springfield
    Ronde 3:
    4. Dilemma 7,5+7= 7,3

    Het album.

    Opdracht 4:
    Het volgend thema is "spreekwoorden". Maak een leuke foto en plaats er een spreekwoord bij. Of andersom: zoek een spreekwoord en maak daar een foto bij. Vermeldt onder/op de foto je spreekwoord.
    Succes!
    De deadline is 11 december.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 16:35 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    6 van de 8 hebben niet ingeleverd. :S
    Jullie krijgen nog tot vrijdag 23.59 quizlettijd om toch nog een foto in te leveren!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    6 van de 8 hebben niet ingeleverd. :S
    Jullie krijgen nog tot vrijdag 23.59 quizlettijd om toch nog een foto in te leveren!

    Stuur ze een pb'tje. Deed ik indertijd ook met mijn wedstrijd als de deadline bijna in zicht kwam.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Moffeltje schreef:
    (...)
    Stuur ze een pb'tje. Deed ik indertijd ook met mijn wedstrijd als de deadline bijna in zicht kwam.

    Heb ik maandag of dinsdag al gedaan. En nu moet ik vertrekken, momenteel even geen tijd voor.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh mijn god! Het spijt me! Ik ben het helemaal vergeten >.< Waarschijnlijk omdat ik er vanochtend heilig van overtuigd was dat het de vijfde was, maar alsnog >.< Het spijt me >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    Oh mijn god! Het spijt me! Ik ben het helemaal vergeten >.< Waarschijnlijk omdat ik er vanochtend heilig van overtuigd was dat het de vijfde was, maar alsnog >.< Het spijt me >.<

    Je hebt nog tot vrijdag 23.59 quizlettijd aangezien er meer dan de helft niet ingeleverd heeft.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het wel jammer dat er maar 2 op tijd hebben ingeleverd, of je het nu vergeten bent of niet. Probeer je toch aan de afspraak te houden.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Paramouse schreef:
    Ik vind het wel jammer dat er maar 2 op tijd hebben ingeleverd, of je het nu vergeten bent of niet. Probeer je toch aan de afspraak te houden.


    Ik heb het geprobeerd, maar aangezien ik vandaag en gister in de waan was dat het 4 en 5 oktober was, gezien dat op mijn rooster stond, heb ik het niet op tijd in kunnen leveren. Ik heb sowieso al sorry gezegd en dat meen ik dan ook echt, je hoeft niet te zeggen dat mensen het niet geprobeerd hebben zich aan de afspraak te houden, want dat is helemaal niet zo.

    Ik lever altijd op tijd in of vraag uitstel, gebeurt er één keer zoiets krijg je meteen naar je hoofd gesmeten dat je niet geprobeerd hebt je aan de afspraak te houden, lekker dan x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    De verlengde deadline is vanavond. Als je niet inlevert, lig je eruit.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Applejack schreef:
    (...)

    Ik heb het geprobeerd, maar aangezien ik vandaag en gister in de waan was dat het 4 en 5 oktober was, gezien dat op mijn rooster stond, heb ik het niet op tijd in kunnen leveren. Ik heb sowieso al sorry gezegd en dat meen ik dan ook echt, je hoeft niet te zeggen dat mensen het niet geprobeerd hebben zich aan de afspraak te houden, want dat is helemaal niet zo.

    Ik lever altijd op tijd in of vraag uitstel, gebeurt er één keer zoiets krijg je meteen naar je hoofd gesmeten dat je niet geprobeerd hebt je aan de afspraak te houden, lekker dan x]

    Maakt niet uit, het is volkomen menselijk om je te vergissen. ^^
    Probeer vanavond ingeleverd te hebben.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb nergens meer een camera kunnen lenen en mijn nieuwe acculader is nog steeds niet binnen ... Ik probeer vanavond nog wel een foto met mijn telefoon te maken, maar dat is een kudt kwaliteit. :x

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 13:03 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hier is hij dan.

    Nogmaals sorry voor het niet eerder inleveren >.<
    Ik heb gekozen voor Sharon den Adel, de zangeres van Within Temptation. Zij heeft twee kinderen en gezien ik een keer in een interview gelezen had, dat ze graag buiten is, om inspiratie op te doen en in de vrije buitenlucht te zijn, dacht ik, dat ze ongetwijfeld samen met haar man en kinderen (of alleen) wandelingen zou maken. Dus heb ik er voor gekozen, om bij de grens tussen Den Haag en Rijswijk, waar een wandelpad is, met een mooie brug, foto's te gaan nemen. En dit is het resultaat.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    Hier is hij dan.

    Nogmaals sorry voor het niet eerder inleveren >.<
    Ik heb gekozen voor Sharon den Adel, de zangeres van Within Temptation. Zij heeft twee kinderen en gezien ik een keer in een interview gelezen had, dat ze graag buiten is, om inspiratie op te doen en in de vrije buitenlucht te zijn, dacht ik, dat ze ongetwijfeld samen met haar man en kinderen (of alleen) wandelingen zou maken. Dus heb ik er voor gekozen, om bij de grens tussen Den Haag en Rijswijk, waar een wandelpad is, met een mooie brug, foto's te gaan nemen. En dit is het resultaat.

    Die is mooi! o.o
    Die brug glinstert precies. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Moffeltje schreef:
    (...)
    Die is mooi! o.o
    Die brug glinstert precies. ^^


    Aww, dankje =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zeg ook helemaal niet dat ik boos ben ofzo ik wou het gewoon zeggen, ik vind het wel fijn dat je echt sorry zegt en een goede reden hebt.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Sorry! Ik had het druk enzo D:
    Oh, ik vind dit zo erg hè, in ieder geval, mijn foto komt eraan.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.