• Zoals de titel het zeg: ik start een nieuwe fotowedstrijd. :Y)

    De opdracht komt binnen een paar dagen online. Vanaf nu kun je je inschrijven. Er is plaats voor maximum 15 deelnemers en 1 jurylid.
    Er komen in totaal 5 ronden.

    Op verzoek wat extra info:
    Een ronde duurt 2-3 weken. Je krijgt in ieder geval tijd genoeg.
    Per ronde vallen er 1 persoon af.
    Ik zal vanaf de eerste foto binnen is, een story aanmaken zodat je kan volgen welke foto's er allemaal meedoen.
    Iedere ronde gaat een bepaald thema hebben. We gaan erop letten dat de foto ten eerste al leuk oogt en ten tweede of het origineel is en van jezelf komt.
    Foto's die getrokken zijn voordat de opdracht begon, tellen niet. En ze worden niet bewerkt, ook geen kader of zwart/wit.


    Jury:
    Paramouse

    Deelnemers:
    1. Headbang
    5. Yoda



    Afvallers:

    Ronde 1:
    2. swendy
    3. Yarilo
    7. Limerance
    8. Maddog
    Ronde 2:
    6. Springfield
    Ronde 3:
    4. Dilemma 7,5+7= 7,3

    Het album.

    Opdracht 4:
    Het volgend thema is "spreekwoorden". Maak een leuke foto en plaats er een spreekwoord bij. Of andersom: zoek een spreekwoord en maak daar een foto bij. Vermeldt onder/op de foto je spreekwoord.
    Succes!
    De deadline is 11 december.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 16:35 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Remains schreef:
    Is het erg dat de kwaliteit van de foto's wat slechter zijn? Het geheugenkaartje van mijn camera is stuk en ik heb nu geen geld om een nieuwe te kopen D:

    Maakt mij niet uit, het kan zo ook zijn charmes hebben. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Maakt mij niet uit, het kan zo ook zijn charmes hebben. =)

    Nouja, ik bedoelde eigenlijk of dat invloed zal hebben op mijn cijfer? Als het bijvoorbeeld niet goed bij het plaatje past.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 15:33 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Remains schreef:
    (...)
    Nouja, ik bedoelde eigenlijk of dat invloed zal hebben op mijn cijfer?

    Ik ga vooral kijken naar compositie, wat er uitgebeeld wordt en of het allemaal samen een mooie foto maakt. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik ga vooral kijken naar compositie, wat er uitgebeeld wordt en of het allemaal samen een mooie foto maakt. =)

    Oke dan :Y)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Remains schreef:
    (...)
    Oke dan :Y)

    Dit is misschien een beter lijstje:
    - Duidelijk onderwerp
    - Eye catcher
    - Eenvoud
    - Juiste kleuren
    - Vertelt een verhaal/ is mysterieus
    - Originaliteit


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dit is misschien een beter lijstje:
    - Duidelijk onderwerp
    - Eye catcher
    - Eenvoud
    - Juiste kleuren
    - Vertelt een verhaal/ is mysterieus
    - Originaliteit

    Ik snapte 'm wel hoor :')
    Maar dit is zeker een handig lijstje ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    *staart naar wekker voor morgen*
    Blegh, ochtendlicht is het beste om foto's te maken, maar dan moet ik zo vroeg op staan D:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    *staart naar wekker voor morgen*
    Blegh, ochtendlicht is het beste om foto's te maken, maar dan moet ik zo vroeg op staan D:

    Avondlicht kan ook heel mooi zijn, als je maar het juiste moment pakt ;D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Applejack schreef:
    *staart naar wekker voor morgen*
    Blegh, ochtendlicht is het beste om foto's te maken, maar dan moet ik zo vroeg op staan D:

    Ik moet om 7 uur 's ochtends werken morgen, ik weet wat vroeg opstaan is. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dilemma -> Prometheus

    mijn inzending: Klik
    Ik heb gekozen voor de artiest Josh Franceschi, de zanger van You Me At Six. Hij heeft zijn eigen kledingmerk, Down But Not Out, en hier beeld ik het ontwerpen van een t-shirt uit ;D

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 16:44 ]


    Destroy what destroys you.

    Precies zo weinig inschrijvingen en foto's die al doorgestuurd zijn of denk ik dat maar? de deadline is 5 oktober hè? :^)


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Paramouse schreef:
    Precies zo weinig inschrijvingen en foto's die al doorgestuurd zijn of denk ik dat maar? de deadline is 5 oktober hè? :^)

    Inderdaad, daarom dat ik vandaag nog een herinnering wou sturen.
    Maar aangezien ik nog maar net thuis ben van school, was dat nog niet aan de orde. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ging zaterdag foto's maken, maar geen enkele was wat ik wilde >.< Dus ik moet nog maar een keer proberen tijd te vinden.. -serieus, als je een site aan maakt, zet dan in ieder geval de goede openingstijden er op-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    Ik ging zaterdag foto's maken, maar geen enkele was wat ik wilde >.< Dus ik moet nog maar een keer proberen tijd te vinden.. -serieus, als je een site aan maakt, zet dan in ieder geval de goede openingstijden er op-

    Waar ben je geweest dan? >.<


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Waar ben je geweest dan? >.<


    Rijswijk (krul) Moest naar een bepaalde plek om foto's te maken, maar die was dicht =,=


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.