• Ik heb toestemming voor mijn boekenwedstrijd!
    Jullie krijgen allemaal opdrachten die te maken hebben met boeken. dan kunnen bekende boeken zijn, maar ook onbekende boeken.
    En die opdrachten kunnen variëren van het eind herschrijven tot een voorkant ontwerpen
    Jury!
    Ik zoek 2 Juryleden. Ik verwacht van die Juryleden dat ze op tijd en eerlijk zullen beoordelen.
    1:Prim
    2:Jagielski
    3:IMSWAG
    Deelnemers!
    Ik zoek 15 deelnemers. Ik verwacht van de deelnemers dat ze op tijd zullen inleveren tenzij ze een goede reden hebben en bij mij uitstel hebben gevraagd.
    1:Pantalaimon
    2:Abernathy
    3:FilmReel
    4:Lothlorien
    5:Pariah
    6:Aria
    7:iPotter
    8:WillyWonka
    9:Drone
    10:Darkworld
    11:Thinfeather
    12:Bronte
    13:Nanie123Opdracht 1
    14:Vampira
    15:iUserOpdracht 1

    Opdracht 1
    Laten we beginnen met een makkelijke opdracht. Kies je favoriete boek en beschrijf dat zo nauwkeurig mogelijk.
    Laat mij even weten welk boek je kiest
    Inleverdatum 10 Oktober

    Mededeling
    Van 7 tot 9 Oktober zal ik niet online zijn i.v.m. mijn verjaardagscadeau

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 20:18 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zal de komende tijd wat minder online zijn omdat mijn kamer totaal wordt verandert en ik dus moet helpen daarmee en omdat ik nu alles op de computer van mijn broer moet doen die ook wordt gebruikt door mijn broer en broertje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    wordt er nog wat met deze wedstrijd gedaan?


    Just go forward in all your beliefs and prove to me that I am not mistaken in mine - 1st doctor

    nanie123 schreef:
    wordt er nog wat met deze wedstrijd gedaan?

    Ik heb werkelijk geen idee :/


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik wil me graag uitschrijven als jury. Ik ga deze wedstrijd helemaal vergeten als er niks aan gedaan word. Sorry.

    nanie123 schreef:
    wordt er nog wat met deze wedstrijd gedaan?


    denk het niet...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Azian schreef:
    Ik wil me graag uitschrijven als jury. Ik ga deze wedstrijd helemaal vergeten als er niks aan gedaan word. Sorry.

    Same here. :/


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Deze westrijd wordt gestopt
    ik kreeg te weinig inzendingen binnen waardoor ik het eigenlijk begon te vergeten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    > Topic gesloten op verzoek van topic-maakster ^^


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?