• Ik heb toestemming voor mijn boekenwedstrijd!
    Jullie krijgen allemaal opdrachten die te maken hebben met boeken. dan kunnen bekende boeken zijn, maar ook onbekende boeken.
    En die opdrachten kunnen variëren van het eind herschrijven tot een voorkant ontwerpen
    Jury!
    Ik zoek 2 Juryleden. Ik verwacht van die Juryleden dat ze op tijd en eerlijk zullen beoordelen.
    1:Prim
    2:Jagielski
    3:IMSWAG
    Deelnemers!
    Ik zoek 15 deelnemers. Ik verwacht van de deelnemers dat ze op tijd zullen inleveren tenzij ze een goede reden hebben en bij mij uitstel hebben gevraagd.
    1:Pantalaimon
    2:Abernathy
    3:FilmReel
    4:Lothlorien
    5:Pariah
    6:Aria
    7:iPotter
    8:WillyWonka
    9:Drone
    10:Darkworld
    11:Thinfeather
    12:Bronte
    13:Nanie123Opdracht 1
    14:Vampira
    15:iUserOpdracht 1

    Opdracht 1
    Laten we beginnen met een makkelijke opdracht. Kies je favoriete boek en beschrijf dat zo nauwkeurig mogelijk.
    Laat mij even weten welk boek je kiest
    Inleverdatum 10 Oktober

    Mededeling
    Van 7 tot 9 Oktober zal ik niet online zijn i.v.m. mijn verjaardagscadeau

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 20:18 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    - was abo vergeten - En yay, deze opdracht vind ik leuk! :'D Ik ga even nadenken welk boek.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ABO.

    Ik weet niet of je het hier moet melden, maar ik doe het dus over de Hongerspelen geschreven door Suzanne Collins. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    mag ik ook nog meedoen?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik weet niet of je het hier moet melden, maar ik doe het over Vlammen geschreven door Suzanne Collins. :Y)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 21:02 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    ik wil graag verkozen van P.C en Kristin Cast als dat mag


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik kies;
    Bezwering - Kelly Armstrong (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik neem toch eventjes een abo:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    NOg 1 deelnemer en we zitten vol


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wanneer is de deadline?
    En hoeveel woorden, min & max?
    & moet het een soort boekverslag worden, of wat?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    nvm.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 17:00 ]

    ik vergeet elkens een abo te nemen


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Hoe lang moet het zijn? En met zo nauwkeurig mogelijk, moet je daarbij ook het einde beschrijven? Want misschien willen mensen het wel gaan lezen en dan is het stom als ik het einde verklap.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Is er ook een deadline? En moeten we het verhaal beschrijven, en waarom we het zo'n mooi boek vinden?
    Bah, ik vind het afgezaagd om Harry Potter te kiezen. Ik denk nog even na...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Pariah schreef:
    Wanneer is de deadline?
    En hoeveel woorden, min & max?
    & moet het een soort boekverslag worden, of wat?

    +Moet je het einde ook beschrijven?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)