• Ik ben morgen jarig en mijn vriend kwam vanavond en omdat hij niet kon wachten met het geven van een cadeautje heeft hij mijn cadeautje net gegeven. Het is een hele mooie Melano (ring) en ik ben er echt heeeeeel erg blij mee c:




    Waar zijn jullie blij om?

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 22:54 ]


    26 - 02 - '16

    Ik ben alles behalve blij op dit moment :'D

    OMG. Die is supermooi! En alvast heel erg gefeliciteerd!


    Ik ben blij met mijn vriend, omdat hij het liefste, meest geweldige persoontje ooit is. ;x

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 22:51 ]


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Ik ben blij omdat ik zo eindelijk in mijn bedje lig.
    En ik ben ook niet blij, want de elektrische tandenborstel is overleden en ik heb een beugel .Niet leuk poetsen, moet het tijdelijk met een hand tandenborstel, En ik heb een rib gekneusd....

    En alvast gefeliciteerd c:

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 22:52 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gefeliciteerd! *O*
    Ik ben blij dat ik nog één avond heb om op Q te zitten voor ik aan één stuk door moet gaan leren voor m'n examens. ;3
    En dat m'n internet er nog niet uit ligt.
    :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    money wellspend :3 khvj schatje ^^ :D

    Wat lief! Ik ben heel blij, want m'n vriend was hier.. maar nu niet meer, dus dat is eigenlijk jammer, maar het voelt alsof ik even ben 'opgeladen' met liefde. Lol. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Mooie ring (:
    & Gefeliciteeeerd alvast! C:

    Ik ben er blij om dat ik (als ik tijd heb) morgen even snel naar de brievenbus ren, omdat ik een brief ga posten naar een jongen uit Turkije (:


    Inspiration can hit you any time

    nawwww dat is keischattig :3

    Ringen zijn niet mijn ding (getraumatiseerd voor het leven vrees ik) maar ik vind het wel keilief van je vriend. Vooral dat stukje van dat hij eigenlijk niet kan wachten (bloos)
    Jij ook alvast gefeliciflapstaart! Had net al bij Katl gezet, dus vandaar de 'jij ook' :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Zo lief! (H)

    404NOTFOUND schreef:
    Ik ben alles behalve blij op dit moment :'D


    .it's up to you to make dreams come true

    N'aawh, wat schattig van hem! En zeker een mooie ring. Ik ben nu niet echt blij omdat juist mijn vriend heel kut aan 't doen is nu.


    The odds are néver in our favor.

    404NOTFOUND schreef:
    Ik ben alles behalve blij op dit moment :'D


    Dit

    Maar wel lief :3 schattig :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Awww super lief (H)
    Het is echt een hele mooie ring!
    Gefeliciteerd met je verjaardag. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ahw, wat lief!
    Ik ben nergens blij om, eerlijk gezegd. Alles zit me een beetje tegen op het moment.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het feit dat ik het liefste vriendje ter wereld heb en gisteravond een geweldige avond heb gehad


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead