• Ik heb toestemming voor mijn boekenwedstrijd!
    Jullie krijgen allemaal opdrachten die te maken hebben met boeken. dan kunnen bekende boeken zijn, maar ook onbekende boeken.
    En die opdrachten kunnen variëren van het eind herschrijven tot een voorkant ontwerpen
    Jury!
    Ik zoek 2 Juryleden. Ik verwacht van die Juryleden dat ze op tijd en eerlijk zullen beoordelen.
    1:Prim
    2:Jagielski
    3:IMSWAG
    Deelnemers!
    Ik zoek 15 deelnemers. Ik verwacht van de deelnemers dat ze op tijd zullen inleveren tenzij ze een goede reden hebben en bij mij uitstel hebben gevraagd.
    1:Pantalaimon
    2:Abernathy
    3:FilmReel
    4:Lothlorien
    5:Pariah
    6:Aria
    7:iPotter
    8:WillyWonka
    9:Drone
    10:Darkworld
    11:Thinfeather
    12:Bronte
    13:Nanie123Opdracht 1
    14:Vampira
    15:iUserOpdracht 1

    Opdracht 1
    Laten we beginnen met een makkelijke opdracht. Kies je favoriete boek en beschrijf dat zo nauwkeurig mogelijk.
    Laat mij even weten welk boek je kiest
    Inleverdatum 10 Oktober

    Mededeling
    Van 7 tot 9 Oktober zal ik niet online zijn i.v.m. mijn verjaardagscadeau

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 20:18 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Denken ullie dat jullie het redden?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Denken ullie dat jullie het redden?

    filmreel ; jep


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Scootaloo --> Abernathy


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik heb het al ingeleverd xD


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    hoe moet je het inleveren?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vampira schreef:
    hoe moet je het inleveren?

    Je moet mij een link sturen waar de opdracht instaat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Abernathy schreef:
    Scootaloo --> Abernathy

    Love that name


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    Love that name

    Thank you , i love Prim too!


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Prim schreef:
    Denken ullie dat jullie het redden?

    to be honest, nee. Ik weet nog niet eens wat je moet doen. Gewoon je mening geven ofzo?


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    to be honest, nee. Ik weet nog niet eens wat je moet doen. Gewoon je mening geven ofzo?

    Je moet het boek beschrijven met een vleugje eigen mening erin
    hier een koort voorbeeldje
    Diezelfde avond vroeg Jantje Liesje te huwelijk, dat is persoonlijk één van mijn favoriete stukje. Voral omdat het zo mooi geschreven is dat je de emoties bijna kan aanraken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    Je moet het boek beschrijven met een vleugje eigen mening erin
    hier een koort voorbeeldje
    Diezelfde avond vroeg Jantje Liesje te huwelijk, dat is persoonlijk één van mijn favoriete stukje. Voral omdat het zo mooi geschreven is dat je de emoties bijna kan aanraken

    Hmm, ik zie wel of het lukt.
    Ik doe het boek 'Torak & Wolf' - Michelle Paver


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Hmm, ik zie wel of het lukt.
    Ik doe het boek 'Torak & Wolf' - Michelle Paver


    Dat boek is super :). Ik heb zelf heel de serie, van 80.00 :Y).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb een vraag. Ik doe mee als FilmReel -das mijn andere account- Maar is het ook oké als ik alles doe via dit account. Want ik zit de laatste tijd meer op dit account en om dan steeds te moeten switchen voor die wedstrijd...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Never mind, ik switch wel gewoon, moet het toch al voor een andere wedstrijd


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    DirectionOne schreef:
    Ik heb een vraag. Ik doe mee als FilmReel -das mijn andere account- Maar is het ook oké als ik alles doe via dit account. Want ik zit de laatste tijd meer op dit account en om dan steeds te moeten switchen voor die wedstrijd...

    Dan verander ik je naam even


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one