• O________________________________________o

    Hadden we een klasgesprek over 9/11 ging één of ander kind serieus zeggen:

    "Kan iemand me nu eens uitleggen wat dat is want ik weet echt niet wat er dan gebeurt is, dus wat is er zo speciaal aan 9/11?"





    voor degene die dit een overdreven reactie vinden:

    buiten het feit dat de les al drie kwartier bezig was en ze dus gewoon had kunnen luisteren maar nee, zij was tetris aan het spelen (ik zat naast der, dus ik kan het weten)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 19:26 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    My.... God...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Omgosh...
    Waar gaat het toch heen met deze wereld?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    Omgosh...
    Waar gaat het toch heen met deze wereld?


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Tja, ze vraagt 't tenminste. Beter een vraag stellen, dan altijd onwetend blijven.


    "I shut my eyes in order to see.'

    :|


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Patronum schreef:
    Omgosh...
    Waar gaat het toch heen met deze wereld?

    Prudence schreef:
    Tja, ze vraagt 't tenminste. Beter een vraag stellen, dan altijd onwetend blijven.


    Your make-up is terrible

    Prudence schreef:
    Tja, ze vraagt 't tenminste. Beter een vraag stellen, dan altijd onwetend blijven.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Och alsjeblieft. Stel dat je nu wat minder intelligente ouders hebt die geen nieuws kijken en nogal afgezonderd leven of weetikveelwat. Het hoeft toch niet per se de schuld van het kind te zijn? Ik vind het knap van hem/haar dat hij/zij het tenminste vroeg.


    If we had not a soul, music would have created it.

    MISFITS GIF
    Maar dat is best raar, het komt elk jaar op televisie. Hoe kan je het missen..

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 19:23 ]

    Padalecki schreef:
    Och alsjeblieft. Stel dat je nu wat minder intelligente ouders hebt die geen nieuws kijken en nogal afgezonderd leven of weetikveelwat. Het hoeft toch niet per se de schuld van het kind te zijn? Ik vind het knap van hem/haar dat hij/zij het tenminste vroeg.


    buiten het feit dat de les al drie kwartier bezig was en ze dus gewoon had kunnen luisteren maar nee, zij was tetris aan het spelen (ik zat naast der, dus ik kan het weten)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het kan toch dat je het niet weet? Als ik die datum hoor denk ik ook niet meteen daaraan.


    -

    Zoals sommige mensen er bestaan geen domme vragen tenzij je vraagt wat iemand net heeft gezegd, dan is het wel een domme vraag


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Zoals sommige mensen er bestaan geen domme vragen tenzij je vraagt wat iemand net heeft gezegd, dan is het wel een domme vraag

    Je bent pas dom, als je het níet vraagt [:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Prudence schreef:
    Tja, ze vraagt 't tenminste. Beter een vraag stellen, dan altijd onwetend blijven.


    Ik zou zwijgen en dan googlen als ik thuis ben :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.