• Ik heb toestemming voor mijn boekenwedstrijd!
    Jullie krijgen allemaal opdrachten die te maken hebben met boeken. dan kunnen bekende boeken zijn, maar ook onbekende boeken.
    En die opdrachten kunnen variëren van het eind herschrijven tot een voorkant ontwerpen
    Jury!
    Ik zoek 2 Juryleden. Ik verwacht van die Juryleden dat ze op tijd en eerlijk zullen beoordelen.
    1:Prim
    2:Jagielski
    3:IMSWAG
    Deelnemers!
    Ik zoek 15 deelnemers. Ik verwacht van de deelnemers dat ze op tijd zullen inleveren tenzij ze een goede reden hebben en bij mij uitstel hebben gevraagd.
    1:Pantalaimon
    2:Abernathy
    3:FilmReel
    4:Lothlorien
    5:Pariah
    6:Aria
    7:iPotter
    8:WillyWonka
    9:Drone
    10:Darkworld
    11:Thinfeather
    12:Bronte
    13:Nanie123Opdracht 1
    14:Vampira
    15:iUserOpdracht 1

    Opdracht 1
    Laten we beginnen met een makkelijke opdracht. Kies je favoriete boek en beschrijf dat zo nauwkeurig mogelijk.
    Laat mij even weten welk boek je kiest
    Inleverdatum 10 Oktober

    Mededeling
    Van 7 tot 9 Oktober zal ik niet online zijn i.v.m. mijn verjaardagscadeau

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 20:18 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    waneer komt opdracht 2?


    Just go forward in all your beliefs and prove to me that I am not mistaken in mine - 1st doctor

    Jagielski > Fifteen


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Pantalaimon => LostPromises


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    FilmReel -> Overwhelmed


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Wordt deze wedstrijd ooit nog ge-updated?


    I am an idiot, I move.

    Lieve mensen
    Mijn laptop heeft een enorme crash gehad waardoor ik al mijn belangrijke bestanden kwijt ben, ook die voor deze wedstrijd.
    Ik heb de afgelopen weken mijn best gedaan om die bestanden terug te vinden, maar helaas.
    Ik heb maar van 1 iemand de opdracht nog.
    Dit omdat 2 andere verloren zijn gegaan bij de crash en ik van de rest niks heb gekregen.
    Daarom stel ik nu een nieuwe datum vast.
    31 Oktober wil ik alles hebben.
    Heb ik dan 5 of meer opdrachten niet gekregen blaas ik deze wedstrijd af
    Sorry


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    FinnickOdair schreef:
    Lieve mensen
    Mijn laptop heeft een enorme crash gehad waardoor ik al mijn belangrijke bestanden kwijt ben, ook die voor deze wedstrijd.
    Ik heb de afgelopen weken mijn best gedaan om die bestanden terug te vinden, maar helaas.
    Ik heb maar van 1 iemand de opdracht nog.
    Dit omdat 2 andere verloren zijn gegaan bij de crash en ik van de rest niks heb gekregen.
    Daarom stel ik nu een nieuwe datum vast.
    31 Oktober wil ik alles hebben.
    Heb ik dan 5 of meer opdrachten niet gekregen blaas ik deze wedstrijd af
    Sorry


    Welke opdracht heb je nog? Die van wie? o.o


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    iUser schreef:
    (...)

    Welke opdracht heb je nog? Die van wie? o.o

    Die waar de link bij staat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    http://www.quizlet.nl/chapters/583893/over-hersenschimmen/
    Mijn inzending, maar die stond ook al ergens anders in dit topic.


    I am an idiot, I move.

    FinnickOdair schreef:
    (...)
    Die waar de link bij staat


    Die van mij dus xD. Ik heet namelijk nu iUser ;D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    http://www.quizlet.nl/chapters/583155/opdracht-1/

    mijn inzending


    Just go forward in all your beliefs and prove to me that I am not mistaken in mine - 1st doctor

    Opdracht een


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik zal maar eens beginnen met beoordelen? :'D
    Jagielski -> Sheeran


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    FilmReel -> Overwhelmed
    En mijn opdracht staat bij One Shots Overwhelmes met als titel Shiver en nog wat gezeik. Zal zo de link neerzetten


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    http://www.quizlet.nl/chapters/583457/shiver--opdracht-1-boekenwedstrijd-prim/


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis