• Mijn moeder had een mail gestuurd naar mijn school met de vraag of ik overgeplaatst kan worden naar een andere klas.

    In die email beschreef ze me zo:
    Sarita is op het eerste gezicht een stoer meisje maar ze heeft een klein hartje. Ze komt vaak voor andere op maar voor haarzelf opkomen is een ander verhaal.


    Ik mocht de mail lezen van mijn moeder

    Hoe omschrijven mensen jou?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ze kennen me als iemand die veel opvalt, altijd lacht en een grote mond heeft als er gebeurt dat ze niet leuk vinden. Egoistisch, en sommige jongens denken dat ze bij mij een geheim kunnen bewaren... ^^ Zoals dat ze gisteren vier 'chickies' hebben gepakt, fijn om te weten joh.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    aberforth schreef:
    In de klas ben ik echt stil, & mijn beste vrienden en mijn ouders kennen me als half gestoorde. :3

    StoryBelle schreef:
    Dat stille meisje dat nooit haar kamer uitkomt. en waarschijnlijk bij een sekte ofzo zit.

    No joke.


    .


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Spontaan, gezellig en enthousiast:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Onzeker, maar altijd vrolijk, soms te druk.
    Soms bitchy maar ook weer lui..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Eerst dachten ze dat ik zo'n meisje was dat heel stil was en onopgemerkt bleef, maar dat ben ik echt totaal niet. Ik ben omschreven als best wel sociaal, open nerderig, boekenworm, vriendelijk, bot, recht door zee, niet echt genuanceerd, leuk gestoord, heel erg betrouwbaar.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    De buitenwereld vind mijn voornamelijk een 'emo'.
    Wat mijn ouders over mij denke houd ik liever voor me, want dat is niet om vrolijk van te worden.


    Fuck the world, I don't care.

    Ik ben wel gewoon een gezellig, vriendelijk persoon, maar aangezien ik niet bijzonder sociaal ben moet iemand anders 'beginnen'. Verder kan ik heel goed doen alsof het me niet interesseert als mensen iets over me zeggen, of over mn naam ofzo, maar aangezien ik op de basisschool een kaktijd had ben ik best onzeker. Ik ken ook mensen die geen ruzie met me zouden willen, omdat ik best fel kan zijn ;x


    -

    Ik heb werkelijk geen idee hoe mensen mij zien.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    StoryBelle schreef:
    Dat stille meisjejongen dat nooit haar zijn kamer uitkomt en waarschijnlijk bij een sekte ofzo zit.

    No joke.


    Met wat kleine aanpassingen beschrijft het mij! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Iedereen zegt dat ik gek ben :'D


    SLOAN.

    kweet niet xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Met wat kleine aanpassingen beschrijft het mij! D:


    aha! This explains everything!

    Mijn moeder vroeg me dus seriwus of ik bij een sekte zit....

    Me: Nee, hoezo?
    Moederfiguurrding: Nou je draagd zoveel zwart
    Me: .. .Seriously...?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I'm as sweet as caramel an apples! -hey, I didn't say it-

    Nja, anderen zien mij meestal als lief, betrouwbaar en makkelijk om mee te praten. Verlegen in het begin, maar open als je me langer kent.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Het meisje dat stil is en raar is.